נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מתווך מקצוען?

שעון ומטבעות

יש כל כך הרבה מתווכים, השוק מוצף! איך תבחרו מתווך תותח שלא יקח לכם כסף סתם?! איך תזהו, כבר בשיחה קצרה, אם המתווך הוא מקצוען או סתם

חרטטן? כיצד תהיו בעמדה וגישה בה הוא עובד בשבילכם ומבין שיש לו עסק עם בן אדם שמבין עניין, מה שברוב המקרים ממש לא קורה לנו עם מתווכים.

אילו שאלות לשאול ואילו מימיקות התנהגותיות אתם חייבים לזכור ולהכיר, אתר המקצוענים בנדל"ן סיכם בשבילכם!

 

בדקו מיהם המתווכים המובילים באזור הרצוי:

הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לעשות לפני שאתם בוחרים מתווך הוא לערוך סקר שוק קצר. בדיוק כמו לפני קנייה של מוצר חשמל או כל דבר אחר, אנחנו עורכים סקר שוק והשוואת מחירים. כך גם צריך להיות לפני קניית השירות של מתווך נדל"ן. בשוק סוחרי ומתווכי הנדל"ן יש היום שינוי בתפיסה, וכעט הם הבינו שיש להם יתרון בהתמחות באזור ספציפי, בו הם שולטים ואותו הם מכירים, מאשר התפרסות על המון אזורים מה שיוצר התרוצצויות רבות ובזבוז זמן מוחלט.
ההתמחות שלכם כוללת מידע כמו: יתרונות וחסרונות האזור, מי האוכלוסייה השולטת בשטח, מיקום של מוסדות אקדמאיים כמו בתי ספר או מכללות ומהו מצב ההיצע והביקוש בשוק.

 

מדד המתווכים של Madlan:

למזלנו, היום פשוט יותר לדעת מי המתווכים המובילים באזור הרצוי בעבורכם. Madlan הוא מאגר מתווכים בו מופיע בצורה מסודרת, שם החברה, שמו של המתווך, עסקאות שנסגרו על ידו (כולל פירוט מחירים) והנכסים בהם הוא מטפל כעת. בצורה הזו ניתן לדעת בצורה חד משמעית מי מקצוען שמתעסק בנכסים מעולים וסוגר עסקאות ומי צעיר וחדש יחסית.

 

האם המתווך מורשה?

כמובן שבמדינת ישראל יש חוקים ברורים לגבי מתן התואר "מתווך" וההרשאה לעבוד במקצוע ובתחום הנדל"ן. אך כמו שאתם יודעים בכל תחום ישנם פריצות שבהם אנשים מצליחים להשתמש ולנצל לרעה. ולכן בקשו ממנו לראות את הרישיון התיווך שלו, ויותר מזה, וודאו שהוא בתוקף.
הדבר השני שניתן לעשות אם עדיין עולה בכם חשש והבן אדם שמולכם לא "יושב" לכם, אתם יכולים לבדוק את שמו במאגר המתווכים המורשים מתוקף משרד המשפטים. לגבי מי שמופיע שם אתם יכולים להיות רגועים, הוא מורשה.

 

תדעו מה לשאול!

כשמדובר בכסף ובזמן שלכם אין מקום לבושה, תשאלו את המתווך שאלות. חשוב כמובן לדעת אילו שאלות. אז נסחו לכם כמה שאלות שאמורות לבחון את המקצועיות שלו, כמו: כמה זמן הוא עוסק בתיווך, מתי התבצעה העסקה האחרונה שלו באזור, מה התווך מכירים לדירות 3-5 חדרים ואילו עוד נכסים יש לו באזור. לפי התשובות שלו, איך שהוא עונה והביטחון שהוא משרה תוכלו לקבל תמונה ברורה לגבי המקצועיות שלו.

מקווים שהייתה לכם קריאה נעימה ושהטיפים שלנו יעזרו לכם בהמשך, אתר המקצוענים בנדל"ן.

 

לחיצת יד  

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
חוקרים פרטיים
תפקידם של חוקרים פרטיים

חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות ומתן תובנות חשובות בתחומים שונים של אכיפת חוק, חקירות חברות ועניינים

לשאת נשק
8 סיבות לשאת נשק כנשים

בעולם של היום, בטיחות אישית היא הדאגה העיקרית של נשים. עם העלייה בשיעורי הפשיעה והחדשות הבלתי פוסקות על תקיפות

5 סיבות לעבוד בעגלות
5 סיבות לעבוד בעגלות

עבודה בעגלות, בין אם כדייל בעגלה ובין אם כנציג שירות לקוחות, עשויה להיות לא הבחירה הראשונה בקריירה שעולה על

הגירת ילדים
5 שיקולים בהגירת ילדים

הגירת ילדים לחו"ל אינה עניין של מה בכך, בעיקר כשמדובר בילדים להורים גרושים. כדי להסדיר את העניין הזה, יהיה

מִשׂרָד
כמה עולה להשכיר משרד?

איזה כיף! החלטתם לפתוח עסק או שהעסק הקיים התפתח והגיעה העת לשכור משרד! אז מה חשוב לדעת? עלות שכירות