נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להוציא אשרת עבודה לקובה

ויזת עבודה

קובה היא מדינת אי, הממוקמת דרומית מארצות הברית ואיי בהאמה. היופי שבה, הוא בפשטות. רחובותיה מלאים באזרחים שרוקדים סלסה להנאתם, המכוניות שלה ישנות ומסוגננות כמו פעם, במיוחד נופיה לא שינו את צורתם ונשמרו להם כך. הסמטאות הצרים בה והאנשים מסבירי הפנים, הם הפנים היפות שלה. בכדי לקבל אשרת עבודה לקובה, התמקדו בשלבים הבאים שיוצגו כאן, בשביל לעבוד במדינת האי הנהדרת הזו. 

 

היחסים בין קובה לישראל

המדינות הללו אינן משתפות פעולה יחדיו, אך עם זאת, לאורך השנים לא ידועה שום פעילות לשמצה שנעשתה במכוון כלפי ישראל, גופי הבטחון הרשמיים במדינה אינם מכריזים על קובה כיעד נסיעה מסוכן או מאיים. תיירים רבים מישראל נמשכים לקובה עקב יופיה המרהיב, ועצם זה שהיא משמרת את האופי הישן, ופותחת שעריה בפני כולם. לכן מבחינת המצב הביטחוני, אין כל סיבה לחשוש.

 

אשרת העבודה – מה היא בכלל?

תחילה, נבין שאשרת העבודה היא בעצם הויזה שלכם לקובה. זה המסמך הרשמי המצהיר על הכרת המדינה בכך שהנכם שוהים בה לפרק זמן מסוים לצורכי עבודה. המדינה רשאית בכל עת להפסיק את שהותכם בה בהתאם לשיקוליה, ובדרך כלל ניתן להאריך את משך הויזה ללא בעיה.

קובה היא מדינה שלא מעודדת רבות את גיוס העובדים הזרים אליה, אך אם ברצונכם לעבוד בה למרות הכל, הכינו מסמכים מראש המצהירים על כוונותיכם לחזור לארץ המוצא שלכם לאחר פרק זמן מסוים בקובה. מסמכים שיוכיחו את רצונכם לחזור לארץ המוצא שלכם, יעשו טוב לרושם שלכם ולעצמכם. כדי להנפיק את הויזה המדוברת, ולהתרשם ממידע נוסף, היכנסו לאתר ויזה לקובה וקבלו את ההנחיות והמדריך העדכני ביותר.

 

איך משיגים את האשרה המדוברת?

עליכם להגיע לשגרירות קובה הנמצאת בארצכם, ולהשיג את האשרה המדוברת. מדובר בהליך פשוט, שבמהלכו תצטרכו למלא טופס המצהיר על כוונותיכם להישאר בקובה לצורכי עבודה בלבד, ויש לכם ארץ אחרת לחזור אליה במידת הצורך. ואם לא די בכך, ניתן בזכות אשרת תייר רגילה. שהיא מותנית במילוי טופס לבקשת אשרה. שם ימולאו פרטיכם כמו מספר דרכון, תאריך לידה וכו׳.

לאחר הגשת הבקשה למשרד ההגירה, וקבלת האשרה התקפה לחודש ימים מרגע כניסתכם לקובה, אתם יכולים להנפיק את אשרת העבודה שלכם דרך משרדי ההגירה בקובה כשאתם פיזית כבר נמצאים בה. זכרו כי תמיד עדיף קודם כל להנפיק את אשרת העבודה בצורה מקוונת ללא סיבוכים, ולא להסתמך על אשרה פיזית במשרדים.

 

אשרת העבודה רק נשמעת מפחידה

אם תעקבו אחרי כל השלבים שצוינו לעיל, ותתחילו בעשייה מספר חודשים לפני הטיסה עצמה, אין כל סיבה לדאגה. המדינה קובה רוצה להזמין אליה תיירים, ורוצה להתפתח כלכלית ותרבותית בזכותנו, לכן עם מדריך זה והכוונה מדויקת, תוכלו להשיג את האשרה המדוברת ללא בעיה. לכל שאלה ניתן לפנות למשרדי ההגירה ולהיעזר בהם.

קובה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אזרחויות ודרכונים
מסמך מעבר
מה צריך כדי לקבל אזרחות פולנית?

בעקבות הצטרפותה של פולין לאיחוד האירופי ישנה התעניינות של ישראלים ילידי פולין וצאצאיהם בהוצאת אזרחות פולנית. הדרכון הפולני מאפשר