נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גילוי מרצון – הדרך הקלה ביותר להשיב כספים למס הכנסה

3dman_eu / Pixabay

מסלול גילוי מרצון אשר נכנס לתוקף בשנת 2014 משנה לחלוטין את כל מה שידענו  לגבי דיווחים למס הכנסה, וזאת במטרה להשיב למדינה את הכספים כמו גם להימנע מהעמדה לדין פלילי.

גילוי מרצון – מסלול אפקטיבי בעבור אזרחים רבים

אזרחים רבים במדינת ישראל אשר מנהלים כספים אשר לא דווחו לרשויות המיסים אינם מודעים לעובדה כי הם עלולים להיות חשופים להעמדה לדין פלילי, זאת בשל אי דיווח לרשויות המיסים אודות כספים אשר קיבלו אך לא דיווחו עליהם. למעשה, כפי שמסביר עו"ד רו"ח דני אורדן ממשרד אורדן ושות' הכספים אשר לא דווחו יכולים להיות מקור הכנסה, ירושה, העברות וכו'. חשוב לציין כי הליך של גילוי מרצון ניתן לבצע רק פעם אחת, ואילו המדווח מבקש לבצע זאת פעם נוספת הבקשה תאושר אך ורק בנסיבות מיוחדות.

כיצד מתבצע נוהל גילוי מרצון?

הליך גילוי מרצון כאמור מאפשר לכל אדם לנהל מו"מ אל מול רשויות המס בשתי דרכים עיקריות. הדרך הראשונה היא פנייה אנונימית לרשות המיסים ואילו הדרך השנייה היא דרך מסלול מקוצר (תחת תנאים מסוימים) בהם ניתן לדווח על ההכנסה ולקבל בהליך מהיר מאוד חסינות מהליך פלילי. לאור ההצלחה הרבה של המסלולים הללו רשות המיסים החליטה לאחרונה להאריך את התוכנית בשנה נוספת, זאת לאור העובדה כי עד עתה הוגשו מעל ל 2,500 פניות והושבו לקופה הציבורית מאות מיליוני שקלים אשר הם הכרחיים בעבור ביצוע תכניות אופרטיביות של ממשלת ישראל.

מתבעות כסף

האם זה כדאי?

רבים חוששים מהתמודדות מול רשויות המס, זאת משום שמדובר בגוף בירוקרטי וסבוך אשר רבים חווים תסכול רב כמו גם פחד מעצם הדיווח. לכן, במידה ואתם מעוניינים להתחיל בתהליך חשוב להיוועץ עם משרד רו"ח אשר ילווה אתכם ויסביר בדיוק את הפרטים החשובים ביותר, זאת כדי שתוכלו לדעת בפני מה אתם עומדים ומהו גם הסכום המשוער אותו תצטרכו לשלם בגין ההכנסות אשר לא דווחו. משרד אורדן ושות' הוא כיום המשרד המוביל לתחום, זאת לאור שורה של הצלחות במקרים דומים אשר הסתיימו בפשרה אל מול רשויות המס, זאת לאחר מו"מ אותו מנהל המשרד בשמכם. חשוב בנקודה זו לזכור כי מדובר בהליך כדאי ביותר בעבור אזרחים רבים, וזאת בראש ובראשונה על מנת להימנע מהליך פלילי כתוצאה מאי דיווח לרשויות המס.  למעשה, ניתן להעניק למשרד אורדן ושות' ייפוי כוח וזאת כדי להימנע מכניסה להליך הבירוקרטי הזה וזאת משום שרבים אינם בקיאים ברזי המיסים הסבוכים, וכתוצאה מכך נאלצים לשלם לעיתים גם מאות אלפי שקלים בעבור ההכנסות אשר לא דווחו. לכן, אם ברצונכם להתחיל בתהליך באופן דיסקרטי ניתן לפנות בכתובת https://www.ordanlaw.co.il, להשאיר פרטים באתר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מיסים