נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה גילוי מרצון והאם זה כדאי?

geralt / Pixabay

מי מאיתנו לא יודע לומר שהמיסים במדינה גבוהים מאוד ושלא פשוט להתמודד איתם? ומי לא היה רוצה לשלם פחות מס אחרי שהוא עובד כל כך קשה כדי להרוויח את לחמו? זו הסיבה שלא פעם מובילה אנשים לעשות עבירות מיסים שונות. יש אנשים שמעלימים מס על ידי הלבנת הון ויש אנשים שעושים זאת בדרכים אחרות, ומה שמשותף לכולם, זו העובדה שמדובר על עבירה חמורה. אם רשות המיסים תתפוס אתכם על כך שהעלמתם מס או על כך שביצעתם עבירה אחרת בתחום הזה, אתם יכולים להיות בטוחים שצפוי לכם עונש כבד. זו הסיבה שבגללה, כאשר ישנה יוזמה כמו "גילוי מרצון", לא כדאי לוותר עליה. גילוי מרצון זה בעצם המצב שבו רשות המיסים באה ואומרת לאזרחי המדינה שעברו עבירת מיסים: בואו וספרו לנו על כך ותקבלו סוג של "סוכריה". כלומר, אם אדם שביצע עבירת מיסים והעלים מס יבוא ויספר לרשות המיסים על שעשה וישלם את המס, הוא יקבל הטבה. ההטבה תהיה בכך שרשות המיסים לא תדרוש שהוא יעמוד לדין בגין העבירה שביצע. כיון שרוב האנשים שעושים עבירות מיסים רוצים בסך הכול לישון בשקט, לא אחת קורה שאזרחים רבים מממשים את זכותם לגילוי מרצון.

כסף במזומן

אל תוותרו על האפשרות הזאת

במידה וגם אתם ביצעתם עבירת מיסים כזו או אחרת, כדאי שתדעו שברוב המקרים אתם יכולים לקחת חלק ביוזמה כמו גילוי מרצון. זה אומנם אומר שתצטרכו לשלם את המיסים שעד היום לא שילמתם, אך מצד שני, סביר להניח שרשות המיסים כבר רודפת אחריכם. העניין הוא שהיום יש כלים הרבה יותר משוכללים שעומדים לרשותה, כי הטכנולוגיה כבר הגיעה לרמה מאוד מפותחת. בצורה כזאת הרבה פעמים אפילו אם אזרח מסוים בטוח שהוא הצליח להתחמק מתשלומי מיסים, הרי שבפועל זה לא כך. לכן, אם יש לכם אפשרות להודות במה שעשיתם, לשלם את המיסים הנדרשים אך לפחות להוריד מעצמכם את החשש מפני עונש, מדוע שלא תעשו זאת? כל האזרחים במדינה נדרשים לשלם מיסים ויש לכך סיבה טובה. בנוסף, זה פשוט החוק במקום שבו אנחנו חיים ולכן גם אתם, כמו אחרים, חייבים לעמוד בחוקים הללו.

האם אתם צריכים עזרה משפטית?

ברוב המקרים התשובה תהיה חיובית, כי אחרת איך תדעו מה עליכם לעשות? זה נכן שאתם יכולים לקרוא אינספור מאמרים בנושא של גילוי מרצון, אך בסופו של דבר, ברגע האמת, עדיף שיעמוד לצדכם עורך דין מקצועי. אנשי מקצוע שלמדו את התחום הזה ושבקיאים בכל החידושים והשינויים יוכלו לעזור לכם יותר ממה שאתם חושבים. ראשית, עורך דין מקצועי שיש לו ניסיון בתחום של גילוי מרצון יוכל להמליץ לכם, או לא, בהתאם לעבירה שביצעתם, האם כדאי לכם לקחת חלק ביוזמה הזאת או לא. שנית, לא אחת קורה שבעזרת ייצוג משפטי מעורך דין מתאים תוכלו גם לשלם קצת פחות מיסים לעומת מה שנדמה לכם שעליכם לשלם. לכן, אם אתם מחפשים היום עורכי דין מובילים ומקצועיים שמהם תוכלו לקבל סיוע ועזרה, אנחנו כאן בשבילכם. המשרד שלנו וותיק ומנוסה ואין ספק שאיתנו אתם בידיים טובות, אז למה אתם מחכים? צרו קשר עכשיו: https://www.ordanlaw.co.il

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מיסים