נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הזכות לשם טוב קיימת גם ברשתות החברתיות

פייסבוק ושוטרים

בעידן שבו האצבע לעיתים קלה על המקלדת, רבים אינם מודעים לעובדה כי הכפשת שמם ברבים באמצעות הרשתות החברתיות היא עילה לתביעה בגין הזכות לשם טוב. כל הפרטים – במאמר הבא.

כיצד נפגעת הזכות לשם טוב בעקבות עליית הרשתות החברתיות?

אין כל ספק כי הכניסה של הרשתות החברתיות לחיינו שינתה לחלוטין את הדרך בה אנו מעבירים מסרים, וזאת בשל התפוצה הרחבה. למעשה, ברשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם ניתן כיום להעלות טענות כנגד אדם או מוסד,ובכך לזכות לחשיפה אדירה של עשרות אלפי בני אדם, ולעיתים מיליונים, במידה והפוסט אשר פורסם הפך לויראלי. על כן, רבים אינם מודעים לעובדה כי יש ברשותם כלים משפטיים אשר באמצעותם ניתן לשמור על הזכות לשם טוב אשר נפגעת באופן אנוש כתוצאה מפרסום מכפיש, וזאת באמצעות הגשת תביעה לבית המשפט בגין הפגיעה והנזק אשר נגרם. אולם, על מנת להתחיל בתהליך המשפטי ישנה חשיבות להתקשרות עם עורך דין מומחה לתחום. מדוע? להלן הפרטים.

אפליקציות

פורסם נגדך פוסט מכפיש? אתה זכאי להגשת תביעה

כאמור, הפלטפורמה של הרשתות החברתיות מאפשרות לאנשים פרטיים לומר את אשר על לבם, כאשר בשנים האחרונות ניתן להבחין במאות מקרים אשר בעקבות שיימינג בפייסבוק נגרם להם נזקים כספיים או נפשיים חמורים ביותר, ועל כן הם הגישו תביעת לשון הרע בעקבות הפגיעה בשמם הטוב. מדובר במקרים בהם קיבלו התובעים פיצויים בגובה עשרות אלפי שקלים ולעיתים אף יותר מכך, כאשר כלל הברזל אשר יקבע האם אכן ניתן לקבל פיצויים הוא הוכחת קשר בין הפרסום לבין היקף הפגיעה הפוטנציאלי או המיידי. משום כך, ישנה חשיבות להתקשרות עם עורך דין אשר מתמחה בתחום ואשר יבחן האם הפרסום ברשת החברתית אכן גרם לנזק, וכן יבחן מהו הפיצוי הפוטנציאלי אותו ניתן לדרוש בגין הפרסום. מדובר בפרקטיקה משפטית סבוכה ומורכבת, ולכן עוד לפני הגשת התביעה חשוב לבצע פגישת ייעוץ אשר במהלכה ייבחן עורך הדין את התיק על כל רבדיו וזאת על מנת לשמור על שמו הטוב של הנפגע ולפצות אותו בגין הנזקים אשר נגמרו לו. עורך הדין המוביל כיום בתחום הוא עורך הדין שלומי וינברג.

זקוק לייצוג משפטי בעקבות שיימינג? עורך הדין שלומי וינברג כאן לשרותך

עורך הדין שלומי וינברג הינו עורך דין מומחה לתחום תביעות לשון הרע, בהצלחה יתרה. משרדו של עו"ד וינברג טיפל במאות מקרים של תביעות לשון הרע, כל זאת באחוזי הצלחה גבוהים ביותר של מתן פיצוי וכן תיקון שמו הטוב של אדם או ארגון/חברה. על כן, אם אתם סבורים כי זכותכם לשם טוב נפגעה בעקבות פרסום מכפיש, אנו מזמינים אתכם ליצור עוד היום קשר באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://www.shlomiweinberg.co.il או באמצעות התקשרות למספר 03-6002829.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תביעות
תביעות סיעוד

איש מאיתנו לא היה רוצה לדמיין את עצמו במצב שבו הוא לא יכול לבצע פעולות בסיסיות כמו לפתוח את

Medicine
תביעות ביטוח

תביעות ביטוח הן בין התביעות הנפוצות ביותר, אולם על מנת לבצע את ההליך באופן הטוב ביותר חשוב להיוועץ עם