נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הילד נפצע בתוך בית הספר? פנו לעורך דין לענייני חינוך

משקל

כולנו חוששים מן הרגע הזה, על צג הטלפון מופיע מספר המזכירות של בית הספר ואנו מתבשרים כי עלינו לאסוף את ילדינו מאחר ונפלו ונפצעו. לאחר שטיפלנו וחבשנו ווידאנו שהכל כשורה, הגיע הזמן לבדוק אם האירוע לא היה כתוצאה מאלימות או אולי התרשלות. במידה ואכן זה היה הגורם לפציעה, מומלץ שתפנו לעורך דין לענייני חינוך על מנת למצות את זכויותיכם ולמנוע את המקרה הבא.

 

פציעת ילד בתוך בית הספר

ילדים לעיתים משתוללים, נופלים ונחבלים, כולנו מכירים את זה, אולם בית הספר האמון על בטחונם של מאות ילדים צריך לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו כדי למנוע פציעה חמורה מכוח חוק דיני חינוך – הורים ותלמידים. כמו כן, על בית הספר לדאוג להסדרי ביטוח הולמים ולהוביל תוכניות חינוכיות למניעת אלימות. בכל מקרה שבו מתרחשת אלימות קשה או נפילה עקב רשלנות, יש למצות את הדין עם האחראים ובכך למנוע את הישנות המקרה ולוודא שכל הילדים יישארו בטוחים.

 

פנייה לעורך דין לענייני חינוך

אם התעורר בליבכם חשש שפציעת ילדיכם נגרמה עקב רשלנות של הצוות החינוכי, רשלנות של בית הספר או שהביטוח שנעשה עבור הילד אינו מכסה את ההוצאות הכספיות שנגרמו לכם עקב פציעתו, מומלץ שתפנו לעורך דין לענייני חינוך המתמחה בדיני חינוך. תוכלו להתייעץ ולהבין טוב יותר מהם זכויותיכם ומה היה נדרש מן המוסד החינוכי כדי למנוע את הפציעה המצערת.

 

כיצד מטפל עורך דין לענייני חינוך בנושא?

תחילה יבחן עורך הדין לענייני חינוך את המקרה האישי שלכם לעומקו, ויבחן האם המוסד החינוכי שבו לומד ילדכם ביטח את כלל הילדים בביטוח המכסה פציעות מסוג אלו. לאחר מכן יבחן את הסיבה לפציעה, האם נבעה מאלימות בזמן שהצוות החינוכי לא היה נגיש לילד, או האם הוצב איזשהו מכשול או מפגע שגרם לנפילת הילד, ומה המוסד החינוכי יכול היה לעשות כדי למנוע את זה. במידה ותתגבש עילה ממשית לתביעת בית הספר, ילווה אתכם עורך הדין לענייני חינוך בכל השלבים עד למיצוי ההליכים ולהבטחת שלום ילדיכם וכלל הילדים הלומדים במוסד.

 

לסיכום

כולנו רוצים להאמין שהידיים שבהם אנו מפקידים את ילדנו הן ידיים טובות ואמינות, ושילדינו בטוחים בין קירות בית הספר הן בכיתה והן בהפסקות. אולם למרבה הצער, מדי פעם ילדים נופלים ונחבלים.

במידה והתעורר בליבכם חשש כי מקור הפציעה של ילדיכם עשוי להיות כתוצאה מאלימות או מפגע כלשהו שלא סולק מבית הספר, או שבאמצעות עירנות של הצוות החינוכי ניתן היה למנוע את הפציעה, פנו אל עורך הדין לענייני חינוך ובדקו האם ניתן למצות את זכויות ילדיכם. בדיקה מעמיקה של גורמי האירוע יכולים לא רק לשפר את בטיחות ילדיכם, אלא את בטיחותם של כלל הילדים הלומדים במוסד.

פטיש וספר

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עונש על זיוף
מה העונש על זיוף גימלים?

זיוף הוא עבירה חמורה הכוללת יצירה או שינוי של מסמכים, חתימות או צורות אחרות של כתיבה מתוך כוונה להונות.

עורך דין לשון הרע
מתי אפשר לתבוע דיבה

לשון הרע היא עבירה חמורה שעלולה לגרום לפגיעה בשמו הטוב של אדם. זה כרוך בהצהרות שווא על מישהו שיכול