נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין מקרקעין מסביר על הליך רכישת נדל"ן בחו"ל

מפתח ובית

הליך רכישת נדל"ן בחו"ל הוא הליך מורכב אשר מצריך הכרות עם דיני מיסים ומקרקעין, ועל כן יש צורך בליווי משפטי לכל אורך הדרך. כל מה שרציתם לדעת על הליך רכישת נדל"ן בחו"ל וחששתם לשאול – במאמר הבא.

מה חשוב לדעת לגבי הליך רכישת נדל"ן בחו"ל מבחינה משפטית?

גרמניה מהווה בשנים האחרונות את היעד החם ביותר למשקיעים, זאת לאור הזמינות והקלות של ביצוע רכישה של נכס נדל"ן. למעשה, גרמניה איננה בודדת במערכה אלא ישנן מדינות נוספות אשר מאפשרות לבצע רכישה של נכסי נדל"ן, אולם בניגוד לגרמניה ישנם תנאים רגולטורים לא פשוטים אשר מבריחים משקיעים. על כן, ביצוע השקעה של רכישת נכס נדל"ן על אדמת גרמניה מהווה כיום את ההזדמנות הטובה ביותר למשקיעים, גם אם אין להם רקע בתחום. עם זאת, על מנת לבצע את הרכישה בצורה הטובה ביותר חשוב לקחת עורך דין אשר מתמחה בדיני מקרקעין, וזאת על מנת לסייע לכם בכל שלבי העסקה – החל מבחינה של החוזה, בדיקה של המיסוי וכן ביצוע של תיאום נדרש אל מול רשויות החוק בישראל. לכן, חשוב לזכור, כי על מנת לבצע השקעת נדל"ן, בין אם זה בגרמניה או בכל מקום אחר בעולם נדרש מחקר מקדים מעמיק לגבי צפי התשואה, ועל כן חברה אשר תדע להעניק לכם ייעוץ משפטי כמו ליווי של מומחי נדל"ן לאזור בו בחרתם להשקיע תבטיח כי הליך הרכישה יתבצע על הצד הטוב ביותר.

בית עם גינה

אני מעוניין לרכוש נכס נדל"ן בגרמניה – מה עליי לדעת?

על מנת לרכוש נכס חשוב לזכור כי לכל מדינה יש סף מינימום של סכום התחלתי אשר בגינו ניתן להתחיל ברכישה. למעשה, ההון ההתחלתי בגרמניה מצריך הון עצמי של 50%, אולם באמצעות חברת נדל"ן גרמניה, החברה המובילה כיום בתחום ניתן לבצע את ההשקעה הזו בתוספת של מימון חוץ בנקאי של בנק מוביל בגרמניה, עד 90% מערך הנכס. יתרה מכך, תנאי המימון בגרמניה הם נוחים מאוד, זאת לאור קביעה של ממשלת גרמניה לגבי גובה מקסימלי של עמלת תיווך, ועל כן כלל שתבצעו עסקה גדולה יותר – כך שכר הטרחה אותו תשלמו לחברה ירד באופן משמעותי. בנוסף, קיימים מיסים נוספים אשר יש לשלם בעבורם אשר עומדים על 4-6 אחוזים משווי הנכס, כמו גם מס רכוש. בכל מעמד רכישה יש לחתום על חוזה, ולפתוח חשבון נאמנות אשר חייב להיות חתום ע"י עורך דין, ועל כן ביצוע של רכישה של נכס נדל"ן מחייבת הכרות עם דיני המיסים כמו גם עבודה צמודה עם עורך דין אשר מומחה לתחום.

מעוניין לקבל מידע נוסף לגבי רכישת נכס נדל"ן מניב בגרמניה?

ראה מאמר המדבר על הפן המשפטי על עסקות נדל"ן בחו"ל.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מקרקעין
בית
מדריך הערכת שווי דירה

חושבים שהגיע הזמן להיפרד מהדירה הישנה שלכם? רוצים למכור אותה? אם כך, אין ספק שאתם צריכים לדעת, לפני הכול,