נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הפיצויים שתקבלו על תאונה בגינה נגרם נזק לגופכם

עורך דין נזקי גוף

נפלתם, נפצעתם או הייתם מעורבים בתאונת דרכים? בצל הכאבים הרבים ותקופת ההחלמה וההתאוששות, חשוב להיות מודעים לזכויות שלכם מול ביטוח לאומי וחברות הביטוח השונות. כדי לאפשר לכם להתאושש, להבריא ולחזור לשגרת החיים המוכרת, חשוב שתצטיידו בעורך דין הבקיא בהלכי פיצויים על מנת למצות את הזכויות שלכם, למקסם את הסכום הכספי שתקבלו ולחזור לחיים מלאים עד כמה שניתן.

 

תאונה ונזקי גוף

הדבר האחרון שאנחנו חושבים עליו בבוקר כשאנחנו נפרדים מן המשפחה ויוצאים לדרכנו כהרגלנו ללימודים או לעבודה הוא שבמקום לחזור הביתה ניאלץ לבלות את הימים הקרובים בבית החולים. אך למרבה הצער, ישנם אלו אשר במהלך היום נפלו, נפצעו, נפגעו מרכב, מחפץ או ממכונה כלשהי ובמקום לחזור הביתה עוברים סדרה של ניתוחים, שיקום ממושך וכאבים. על מנת שתוכלו להיות ממוקדים בעצמכם, להחלים, להבריא ולהשתקם, רצוי שתעבירו את המושכות אל משרד עורכי דין לתביעות ביטוח לאומי חדיד – הלד שיילחם עבורכם בתחום המשפטי בזמן שאתם חוזרים לאט לאט לעצמכם ומתנחמים בחיק משפחתכם.

 

הפיצויים שתקבלו על תאונה שבגינה נגרם נזק לגופכם

תחילה יש להבדיל בין סוג התאונה מכיוון שבכל סוג עורך הדין נלחם בזירות שונות:

  • תאונת דרכים –על מנת לקבל פיצויים במקרה זה יש לבחון האם לרכב הפוגע יש ביטוח בתוקף ולתבוע את חברת הביטוח. אם אין לו חברת ביטוח ניתן לתבוע את קרן קרנית. לאחר מכן ניתן לתבוע את ביטוח הלאומי על אובדן כושר עבודה ואם המצב הגיע עד כדי נכות, ניתן לתבוע קצבת נכות. תאונת דרכים שהתרחשה בדרך אל, במהלך או בדרך חזרה מן העבודה תיחשב לתאונת עבודה.

 

  • תאונת עבודה – תאונה שכוללת נפילה, פציעה, נזק גופני כלשהו מכלי עבודה ועוד שהתרחשו במהלך יום העבודה נחשבת לתאונת עבודה. במקרה זה יש לבדוק את אחריות מקום העבודה ולבדוק האם התרחשה רשלנות. ניתן לתבוע את הביטוח הלאומי לפיצוי נפגעי תאונות עבודה.

 

  • תאונה עצמית – נפילה, חבלה, פציעה או תאונת דרכים. במקרה זה יש לבדוק את הגורמים לתאונה, האם היתה התרשלות של העירייה, של בעל הדירה ועוד. ניתן לתבוע את הביטוח הלאומי לפיצוי נפגע תאונה עצמית.

 

מה חשוב לעשות מיד אחרי התאונה?

אפשר להבין כי מיד לאחר התאונה אתם תהיו המומים, כאובים, מעורפלי הכרה או מבולבלים מדי כדי לעשות משהו, אך ברגע שאתם מתעשתים חשוב מאד לבצע את הפעולות הבאות:

  1. יידוע מיידי של המעסיק – על המעסיק לדעת מהר ככל הניתן כי נפגעת במהלך העבודה כדי שלא יוכל לטעון שעבר זמן רב מדי מאז נפגעתם ועד שדיווחתם ובכך להוציא אתכם לא אמינים.
  2. התפנו אל בית החולים גם אם אתם חשים בטוב – גם אם קמתם מיד על הרגליים, אל תוותרו בשום אופן על פנייה למוקד רפואי. חשוב לציין כי לפעמים פציעות מתגלות רק לאחר שעות או אפילו ימים מאז התאונה.

 

  1. פנו אל עורך דין – עורך דין יכול להעניק לכם מידע קריטי שיכול להיות ההבדל הגדול שבין תביעה מוצלחת לבין דחייה של תביעתכם, כולל איסוף מידע ועדויות ומסמכים שונים שחשוב לשמור ולאסוף.

 

למה חשוב שיהיה לצידכם עורך דין?

עורך דין לצידכם חשוב על מנת שתוכלו להתמקד בהחלמה ובחזרה מהירה לשגרה בזמן שאיש מקצוע מהימן עוסק עבורכם בהיבטים המשפטיים והפניות מול חברות הביטוח השונות על מנת לממש את זכותכם לפיצוי וכיסוי הוצאות רפואיות. כך תמיד יש מישהו לצידכם בזמן שאתם מתאוששים.

עורך דין נזקי גוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין נזקי גוף