נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הר הכסף – מהם החוקים שחשוב להכיר

מגדל מטבעות ורקע שעון

אנשים רבים אוהבים מסגרות וחוקים, ואפילו לא יכולים לתפקד בלעדיהם.

אנחנו רגילים לחוקים בחיי היום יום שלנו, בבית הספר, בצבא וכמובן במסגרת מקום העבודה שלנו, ולכן החוקים הם אלו שמגדירים לנו מה מותר לעשות ומה אסור לעשות.

גם במיזמים כמו הר הכסף יש כמה חוקים שחשוב להכיר, שמגדירים את אופן השימוש במיזם וגם את מה שתוכלו לעשות באמצעותו וכן את מה שלא.

 

שימוש בהר הכסף – נצלו את זה היטב, מגיעות לכם עד 10 בדיקות בלבד

כשמדברים על החוקים של מיזם הר הכסף מדברים על כמה חוקים, אולם הראשון שבהם ואולי החשוב ביותר מביניהם הוא החוק שלפיו תוכלו לבצע בדיקה בהר הכסף רק 10 פעמים עבור כל מספר תעודת זהות. למה זה חשוב?

ובכן, בעוד אתרים אחרים מאפשרים גישה אין סופית לבדיקות מסוימות, אתר הר הכסף, שנותן לכם נתונים חשובים על כספים אבודים שאולי ימצאו עבורכם, מוגבל בשימוש.

בגלל החוק הזה, חשוב לדעת שאתם משתמשים במיזם הר הכסף רק כאשר אתם חושבים שיש סבירות למציאת כספים אבודים עבורכם.

 

עצור עצור והזדהה!

עניין ההזדהות הוא חשוב מאוד היות ומיזם הר הכסף חושף בבדיקות שלו מידע רגיש עבור כספים אבודים שנמצאים בקרנות פנסיה, אצל חברות הביטוח ועוד.

לכן, הר הכסף לא יעבוד עד שלא תזינו את הפרטים האישיים שלכם שיצטלבו בצורה מסונכרנת מלאה עם הנתונים שקיימים במערכת. לא מדובר כאן על עניין מסובך, אבל כן תצטרכו להזין פרטים כמו מספר תעודת זהות כדי לוודא שאתם אכן אתם.

 

מה עם בדיקה עבור מישהו אחר?

בדיקה דרך הר הכסף באמצעות מספר תעודת זהות של מישהו אחר מתאפשרת אך ורק במידה ומדובר בקרוב משפחה שנפטר, ושאתם רוצים לוודא שלא מסתובבים אצל הגופים השונים כספים ששייכים לו.

כמובן שתצטרכו כאן להזדהות בתור קרובי משפחה, ואם תגיעו לשלב שבו נמצאו כספים אבודים עבורו שאתם מעוניינים למשוך – תצטרכו אף לעבור תהליך הזדהות נוסף אל מול אותם הגופים על מנת לוודא שאתם אכן קרובי משפחה ולא סתם נוכלים שרוצים "להתלבש" על כסף של אחרים.

 

מיזם הר הכסף – איך הוא עובד?

מיזם הר הכסף עובד בצורה שמאפשרת לו לאסוף נתונים על כספים אבודים אצל כל מיני גופים. סיטואציות כמו מעבר דירה לחוץ לארץ, מעבר בין חברות ביטוח, תיעוד לא נכון של אדם שעבדתם אצלו ועוד יכולים להביא למצב שבו הכספים שלכם נשארו אצל כל מיני גופים, והוא יכול לחזור אליכם לשימוש החופשי שלכם.

אם אתם רוצים להתחיל בתהליך, לחצו כאן למידע נוסף על הר הכסף ותוכלו להתחיל לבדוק את העניין. במידה והבדיקה תראה על הימצאותם של כספים אבודים שלכם – תוכלו אף להמשיך בתהליך עם הגשת מסמכים מול אותם הגופים ולהנות מכספים ששייכים לכם.

בהצלחה!

 

מחשבון על הר של כסף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסי