נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוצים לקבל זכויות של אזרח אירופאי? כעת יש לכם את הדרך

אזרחות עולמית

אזרחות אירופאית מקנה אין ספור של אפשרויות, וכיום גם ישראלים יכולים לקבל אזרחות כזו. כיצד? להלן הפרטים.

 אזרחות אירופאית – מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, מגורים והשכלה

אזרחות אירופית מהווה ללא ספק הזדמנות חסרת תקדים בעבור ישראלים לקבל מגוון רחב של זכויות אשר סגורות בעבור אזרחי ישראל. למעשה, קבלה של אזרחות אירופית מקנה אין ספור של יתרונות אשר כוללים בין היתר: מעבר חופשי בין המדינות ביבשת אירופה, מגורים בכל אחת מהמדינות אשר חברות באיחוד האירופי, כמו גם לנהל את העסקים באופן קל ופשוט, ומבלי הגבלות. בנוסף, ניתן להשתלב במגוון החברות המובילות בעולם אשר משרדיהן ממוקמים במדינות אירופה, ובכך לפתוח אפיק תעסוקה משתלם ובטוח באופן יחסי, זאת לאור העובדה כי ברוב מדינות אירופה יש יציבות כלכלית, כמו גם משכורות אשר הן כפולות ומכופלות מכפי שניתן לקבל בישראל. בנוסף, אם חשבתם על טיול ברחבי העולם מבלי צורך להוציא ויזה – זה בהחלט אפשרי, במידה ואתם מחזיקים באזרחות אירופית, והסיבה לכך היא שאזרחי מדינות האיחוד האירופי אינם צריכים להוציא ויזה, אלא יכולים להיכנס לכל מדינה שיבחרו, באופן קל ופשוט. בנוסף, אזרחי מדינות אירופה זכאים ללימודים אקדמאיים מסובסדים, כמו גם בקשה למלגות אשר מאפשרות ללמוד במוסדות הלימוד המובילים באירופה – בחינם, גם כאשר מדובר בתואר ראשון, שני ושלישי.

זוג דרכונים

חולמים על אזרחות אירופית? ובכן, על דרכון פורטוגלי שמעתם?

החלום אודות אזרחות אירופית וקבלת דרכון אירופי היא ללא ספק חלומם של ישראלים רבים, אולם רבים אינם יודעים כי דרך קבלה של דרכון פורטוגלי וכן אזרחות פורטוגלית, אשר הוא דרכון אירופי לכל דבר ניתן להגשים את החלום ולקבל את האזרחות הפורטוגלית כמו גם את הדרכון באופן קל ופשוט. הסיבה לכך היא שפורטוגל אשר חברה באיחוד מאפשרת למגורשי ספרד ופורטוגל אשר הם יהודים וללא עבר פלילי לקבל דרכון פורטוגלי, אשר מהווה דרכון אירופי לכל דבר ועניין, עם כל היתרונות אותם ציינו לעיל.

קבלת אזרחות פורטוגלית ודרכון – רק בליווי של חברה מקצועית

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת לעבור את התהליך באופן איכותי ומהיר חשוב לבצע אותו באמצעות חברה מקצועית, וזאת לאור העובדה כי מדובר בתהליך אשר מצריך איסוף של מסמכים אשר מתורגמים לפורטוגזית, כמו גם התנהלות מול הרשויות במדינה. על כן, פורטוגל מהווה ללא ספק את המדינה הטובה ביותר באמצעותה ניתן לקבל אזרחות אירופית, ובכך לפתוח נתיב לדרך חדשה אשר טמונה באין ספור אפשרויות תעסוקה, עבודה וכן מגורים. החברה המובילה כיום בתחום היא חברת איזי נשיונליטי אשר לה שורה ארוכה של הצלחות עם ישראלים אשר קיבלו בהצלחה אזרחות פורטוגלית, ואנו מזמינים אתכם להצטרף גם דרך האתר בכתובת https://www.easynationality.com.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא  אזרחות
אותיות גדולות
תרגום נוטריוני

מעוניינים להוציא דרכון זר? על מנת להתחיל בתהליך עליכם לבצע תרגום נוטריוני אשר חייב להתבצע ע"י מתורגמן מיומן. מדוע?