נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חוויתם רשלנות רפואית בתקופת הקורונה? כך תפעלו

Medical

רשלנות רפואית יכולה לקרות לכול אחד אשר מקבל טיפול רפואי. הקורונה הביאה את נושא הבריאות והרפואה להרבה אנשים אשר לא בהכרח היו בטיפול בעבר ויחד עם הגדילה הזאת, סביר כי יגדלו גם מקרי הרשלנות הרפואית. באם אתם סבורים כי חוויתם רשלנות רפואית, אתם חייבים להילחם על הזכויות שלכם, גם אם נדמה שהקורונה היא נחלת הכלל, המקרה שלכם הוא פרטי ומגיע לכם פיצוי בגינו.

 

רשלנות רפואית

טיפול רפואי צריך להינתן במודעות מלאה ובמקצועיות יתרה לאור העובדה כי מדובר בחיי אדם וכי טעות קטנה יכולה לגרום לנזק גדול. במקרים הצוות הרפואי לא נהג בזהירות מספקת וגרם נזק למטופל שלו נזק אשר היה יכול להימנע באם הייתה ננקטת זהירות מספקת ותשומת לב מספקת. באם אדם סביר אחר היה יכול באותם התנאים למנוע את הנזק, סביר כי מדובר ברשלנות רפואית ויש מה לעשות עם מקרה כזה.

 

תביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית בקורונה

אנשים אשר חוו רשלנות רפואית יכולים להחליט כיצד להתקדם עם מה שקרה להם אם בכלל. בכול מקרה, לא תהיו חייבים לבחור לתבוע או לדרוש פיצויים, אך ללא ספק זאת מומלץ שכן יכול להיות כי מגיע לכם פיצוי גדול מאוד אשר בהתאם גם יסייע לכם רבות עם ההחלמה ממה שקרה לכם. על מנת לקבל את הפיצויים תדרשו לתבוע את מי שנהג ברשלנות ויש כמה אפשרויות על פי מידת המעורבות.

  1. רופא ספציפי – תביעת רופא או איש צוות רפואי ספציפי אשר גרם לנזק ונהג ברשלנות. במקרים רבים איש הצוות יקבל תמיכה מהמוסד כולו אך התביעה יכולה להיות ספציפית כלפיו.
  2. צוות רפואי – תביעת מספר אנשים לאור מעורבות של יותר מאדם אחד.
  3. מוסד רפואי – תביעה של המוסד הרפואי כולו כדוגמת תביעת בית חולים או קופת חולים. ברור כי מדובר בתביעה גדולה מאוד אך לעיתים היא הדבר הנכון לעשות.

 

חושדים ברשלנות? התייעצו!

אתם כנראה לא מומחים לרשלנות רפואית, בטח לא כמו עורכי דין רשלנות רפואית ועל כן, אתם לא אמורים להתמודד לבד עם כל התביעה. גם אם אתם לא בטוחים מה הדבר הנכון לעשות אם לתבוע או לא, כדאי להתייעץ מוקדם ככל האפשר עם איש מקצוע שיבחן את כל מה שקרה לכם וימליץ לכם מה כדאי לעשות. זכרו כי אמנם הקורונה עוד יחסית חדשה אך היו הרבה מקרים ועל כן יש גם הרבה למה להשוות.

 

הקורונה ללא ספק מאופיינת בתחושה של הרבה בלבול וחוסר ודאות אך בכל הקשור לרשלנות רפואית מגיעה לכם ודאות והיא יכולה להיות מסופקת לכם על ידי עורך דין מקצועי שינחה אתכם. אם אכן נגרם לכם נזק, סביר כי מגיע לכם פיצוי, חשוב שתדרשו אותו!

 

MEDICAL

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עונש על זיוף
מה העונש על זיוף גימלים?

זיוף הוא עבירה חמורה הכוללת יצירה או שינוי של מסמכים, חתימות או צורות אחרות של כתיבה מתוך כוונה להונות.

עורך דין לשון הרע
מתי אפשר לתבוע דיבה

לשון הרע היא עבירה חמורה שעלולה לגרום לפגיעה בשמו הטוב של אדם. זה כרוך בהצהרות שווא על מישהו שיכול