נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טבעת אירוסין – היזהרו מחיקויים

יהלומים

אין ספק כי אחת הרכישות המשמעותיות ביותר בחיים היא רכישה של טבעת אירוסין, אולם לאור העובדה כי תחום היהלומים הוא פרוץ – אתם עלולים למצוא את עצמכם עם עוגמת נפש רבה. כיצד להימנע מכך? כל הפרטים, במאמר הבא.

טבעת אירוסין – ענף פרוץ לחלוטין

ענף היהלומים הוא ענף פרוץ אשר לצערנו עובדים בו לא מעט חובבנים אשר מוכרים יהלומים מזויפים. למעשה, אנו שומעים לא מעט בתקשורת אודות אזרחים תמימים אשר רכשו טבעות אירוסין בעשרות אלפי שקלים אך בפועל גילו כי מדובר ביהלום מזויף אשר נמכר להם ע"י חובבנים. לכן, אם ברצונכם לרכוש טבעת אירוסין חשוב מאוד לבצע בדיקה מעמיקה לגבי החברה ממנה אתם רוכשים את טבעת האירוסין, כך שתוכלו להיות בטוחים כי טבעת האירוסין אותה רכשתם ממיטב כספכם היא אכן טבעת יהלום אמיתית ולא תאלצו להיכנס למאבקים משפטיים אשר כוללים לרוב תביעות הדדיות וכן הליכה להליך גישור אשר עלול לקחת זמן רב. זכרו כי כיום לתבוע במסגרת אזרחית חברה אשר הבטיחה מוצר אך בפועל היה מדובר בהונאה, כאשר מתקדימים של בית המשפט עולה כי סכום הפיצוי יכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים, תלוי באם אכן הוכח כי מדובר ביהלום מזויף, ולכן אם נתקלתם בסיטואציה כזו מומלץ לפנות לעו"ד אשר מתמחה בתחום ואשר יכול לייצג אתכם באופן מיטבי בבית המשפט או בהליך בוררות.

זוג טבעות

כיצד נדע שמדובר בטבעת אירוסין מזויפית?

כאמור, רכישה של טבעת אירוסין היא רכישה חשובה ביותר אשר מגלמת מרכיב נפשי ורגשי. מדובר בהחלטה משמעותית ביותר, זאת לאור העובדה כי לרוב הטבעת הזו תלווה את בת הזוג למשך שארית חייה ולעיתים אף תועבר בין בנות המשפחה, כחלק מהמסורת. לכן, אם ברצונכם לרכוש טבעת אירוסין חשוב מאוד לבצע סקר שוק מקיף לגבי החברות השונות ולבדוק כי אכן החברה ממנה אתם רוכשים את הטבעת אירוסין מחזיקה באישורים מטעם מועצת היהלומנים אשר נמצאת ברמת גן, אשר היא הסמכות הבלעדית לאשר ייצור ושיווק של יהלומים. בנוסף, במעמד הרכישה מומלץ לבקש תעודה גמלונית אשר מאששת כי אכן מדובר ביהלום אמיתי, כאשר תעודה גמלונית היא למעשה מסמך המאשר את איכות היהלומים, אופן החיתוך וכן המשקל שלהם. בנוסף, זכרו כי מחיר נמוך מאוד בעבור טבעת אירוסין מהווה סימן אזהרה משמעותי, זאת לאור העובדה כי מדובר בתכשיט יקר ערך אשר מושקע בו מחשבה רבה כמו גם עבודה מדוקדקת אשר בגינה נקבע המחיר, בנוסף לקארטים אשר משובצים ביהלום ואופן החיתוך כמו גם רמת הניקיון. לסיכום, אין עוררין על כך כי טבעת אירוסין היא רכישה משמעותית ביותר אשר יש לבצע בעבורה חשיבה מעמיקה לגבי החברה ממנה אתם רוכשים, כך שתוכלו להימנע מעוגמת נפש ונזק עצום לכיס וללב שלכם.

מידע נוסף אפשר למצוא באתר דיימונד פקטורי המצוין.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
חוקרים פרטיים
תפקידם של חוקרים פרטיים

חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות ומתן תובנות חשובות בתחומים שונים של אכיפת חוק, חקירות חברות ועניינים

לשאת נשק
8 סיבות לשאת נשק כנשים

בעולם של היום, בטיחות אישית היא הדאגה העיקרית של נשים. עם העלייה בשיעורי הפשיעה והחדשות הבלתי פוסקות על תקיפות

5 סיבות לעבוד בעגלות
5 סיבות לעבוד בעגלות

עבודה בעגלות, בין אם כדייל בעגלה ובין אם כנציג שירות לקוחות, עשויה להיות לא הבחירה הראשונה בקריירה שעולה על

הגירת ילדים
5 שיקולים בהגירת ילדים

הגירת ילדים לחו"ל אינה עניין של מה בכך, בעיקר כשמדובר בילדים להורים גרושים. כדי להסדיר את העניין הזה, יהיה

מִשׂרָד
כמה עולה להשכיר משרד?

איזה כיף! החלטתם לפתוח עסק או שהעסק הקיים התפתח והגיעה העת לשכור משרד! אז מה חשוב לדעת? עלות שכירות