נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל הסיבות שלא לברוח לאחר ביצוע תאונה

פטיש של עורך דין

כל מי שיש לו רישיון נהיגה יודע לומר עד כמה הרישיון שינה את חייו. כשאנחנו נוהגים ברכב אנחנו נהנים מעצמאות הרבה יותר גדולה, כי אנחנו לא תלויים באף אחד ויש ביכולתנו להגיע לכל מקום שנרצה. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו כל אדם אחר, רוצים ליהנות מהחופש הזה. עם זאת, כולנו יודעים גם שנהיגה עלולה להוות סיכון נוראי, שכן כולנו עדים לכל התאונות המתרחשות בארץ מידי יום. אין ספק שאף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב בכלל על מצב שבו הוא גורם לתאונה, אך האמת היא, שזה קורה בכל יום. ישנן לא מעט סיבות לתאונות הדרכים השונות, כמו נהיגה שלא בהתאם לחוקים, שימוש בטלפון הנייד או נהיגה בשכרות. מה שבטוח זה שאם גרמתם לתאונה וחשבתם לבחור מהמקום, חשוב שתדעו: זו עלולה להיות טעות נוראית.

ציור של תאונה

הדחף לברוח אחרי ביצוע תאונה

אומנם זה נכון שכאשר אנחנו יושבים רגועים ונינוחים בסלון הבית שלנו ברור לכולנו שלבחור אחרי תאונה זו התנהגות בזויה ונוראית, אך מצד שני, עובדה שלא מעט אנשים עושים זאת. העניין הוא שתאונה זה מצב מלחיץ ביותר, מה שמסביר מדוע כל אחד מאיתנו עלול להגיב בצורה שונה. אנחנו גם מבינים שברגע אחד השתנו לנו החיים ובעיקר – פגענו במישהו אחר וכנראה שעם העובדה הזאת יהיה לנו מאוד קשה לחיות. עם זאת, ולמרות כל הצער והקושי, חשוב להבין שהדבר הגרוע ביותר שאתם יכולים לעשות זה לבחור ולא להגיש עזרה לאדם שבו פגעתם. העניין הוא שבבוא העת, כאשר כן יתפסו אתכם, העונש שלכם עלול להיות הרבה יותר חמור. יתרה מכך, אם כן תישארו במקום יכול להיות שתצליחו להציל את האדם שפגעתם בו ובכך להקטין את הנזק. לכן, למרות שאיש לא רוצה לחשוב על האפשרות הזאת ואף אחד לא רוצה לאחל זאת לעצמו, תאונות הן חלק מהחיים וחשוב לא לבחור ולהישאר בזירה.

מה עתיד לקרות למי שאשם בתאונה?

קשה לענות על השאלה הזאת, כי זה מאוד תלוי על איזו תאונה מדובר. איך היא התחרשה? מה בדיוק קרה והאם זו פשוט הייתה תאונה שדווקא הנפגע אשם בה? או שאולי אתם, הנהגים, האשמים? כך או כך, סביר מאוד להניח שגם מקרה התאונה שלכם יגיע לידי הטיפול של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. לא אחת המוכן הזה גם יבחר לשלול את הרישיון של מי שגרם לתאונה או להערים לא מעט קשיים לאותו אדם כאשר הוא ירצה לחדש את רישיונו. לכן, אם חשוב לכם לנסות ולמעזר את הנזק כמה שרק אפשר מכל הבחינות, אנחנו מציעים לכם לא לברוח מהמקום. יתרה מכך, חשוב שתבחרו לכם כמה שיותר מהר עורך דין שיסייע, שכן עורך דין מוביל יעזור לכם להתמודד עם המצב ולהקטין את הנזקים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין תעבורה