נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה גישור גירושין?

גבר מרושש

אתם רוצים להיפרד? הבנתם לאחרונה שהזוגיות שבה אתם נמצאים היום לא תוכל ללוות אתכם לעוד שנים רבות? אם כך, לא כדאי לדחות את העניין. אומנם גירושין זה אף פעם לא משהו שקל להתמודד איתו, אך מצד שני, לחיות עם אדם שאתם לא אוהבים זה לא משהו מומלץ.

האם אפשר להתגרש בלי שזה יפגע לנו בכיס?

ממש כפי שהחתונה שלכם עלתה בוודאי לא מעט כסף בזמנו, כך גם הגירושין הקרובים עלולים להיות לא זולים. אתם יכולים להיות בטוחים שאם גם אתם, כפי שעשו לא מעט זוגות אחרים, תיכנסו עכשיו להליך של גירושים ארוכים הכוללים אינספור דיונים בבתי המשפט, הרי שהעלות תהיה בהתאם. מצד שני, כדאי לדעת שהיום אפשר גם אחרת, כי אם אפשר להתגרש בעזרת מגשר ולחסוך לא מעט כסף, אז למה לא? בימינו כל מה שקשור לנושא כמו תביעת מזונות, משמורת על הילדים וחלוקת רכוש זה כבר לא תמיד אומר מלחמות בבתי המשפט. לכן שווה לקחת זאת בחשבון ובהחלט כדאי שגם אתם, כמו שעשו לא מעט זוגות אחרים בישראל, תפנו לתהליך של גישור גירושין.

מטבעות ושטרות

מי יוכל לעזור לכם בתהליך?

כמובן שאתם יכולים לשבת בסלון הבית שלכם מחובקים ולהתחיל לחלק את הרכוש, אך עבודה היא שכמעט אף זוג לא מצליח לעשות את הדברים בצורה כזאת. בנוסף, כדי שבסופו של דבר באמת יהיה תוקף משפטי לכל ההבנות שאליהן אתם מגיעים, אתם חייבים שאיש מקצוע כמו מגשר יכתוב עבורכם את ההסכם. לכן חשוב שתתחילו לחפש עוד היום מגשר מקצועי ומוצלח, והאמת היא, שאם אפשר, עדיף שהוא גם יהיה עורך דין. מגשר גירושין שהוא גם עורך דין מכיר גם את האפשרות השנייה ויוכל ללוות אתכם גם אם באמצע הדרך תחליטו שגישור זו לא האופציה הנכונה לכם. מה שכן, כאשר אתם מחפשים לכם מגשר מוצלח, כדאי יהיה לבדוק האם הוא מנוסה והאם הוא זמין לטפל במקרה שלכם בצורה מקצועית ונכונה.

האם מותר להשוות מחירים?

התשובה היא בפירוש כן, והאמת היא, שזה גם כדאי. ממש כפי שכאשר רוצים לקבל שירות כמו ליווי עסקי פונים אל כמה חברות שונות שעובדות בתחום, בניסיון להבין כמה ליווי כזה עולה, כך כדאי לעשות גם כאן. כלומר, אם אתם יכולים לפנות אל יותר ממגשר אחד, להבין מה הוא מציע לכם, מה כולל התהליך וכמה זה יכול לעלות, זה כדאי. ראשית, בצורה כזאת יהיה לכם קלף מיקוח שבעזרתו תוכלו להוזיל את העלות ושנית, כך תקבלו תמורה ברורה גם לגבי העלויות בשוק. להתגרש זה לא תענוג ובדרך כלל זה תהליך שגם לא מאוד פשוט להתמודד איתו מבחינה רגשית. עם זאת, לא כדאי לדחות את העניין אם כבר קיבלתם את ההחלטה העקרונית על פרידה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין משפחה
עוד דיני משפחה
איך להתגרש מבלי לפשוט רגל

אצל זוגות רבים, גירושין זה דבר בלתי נמנע. פרט למשמעויות המשפחתיות והאישיות שיש לתהליך הגירושין אצל כל אחד, לתהליך

לחיצת ידיים בהסכם נישואין
מהו הסכם טרום נישואין?

העלייה החדה באחוזי הגירושין בישראל בעשרים השנים האחרונות גורמת לזוגות רבים לתכנן את העתיד ולהתכונן למקרה שבו היחסים יעלו

חתימה על הבית
הסכם ממון: כמה למה ואיך

הסכם ממון הוא הסכם אשר נחתם בין שני בני זוג, בכדי להבטיח חלוקה שוויוניות של הנכסים. המומחים של ארגון