נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא מוותרים: הכל על גישור לפני גירושים

אנשי משפט

לפני גירושין, זוגות רבים בוחרים ללכת להליך גישור שבו הם פונים לאדם מקצועי שאמור לגשר ביניהם. גישור הוא הליך שנהוג בסוגים רבים של מחלוקות, לאו דווקא גירושין, אולם דווקא שם יכולה להיות לו תועלת רבה. אנחנו כאן כדי להסביר לכם את כל מה שחשוב לדעת על הליך גישור, וכיצד הוא יכול להפוך את הליך הגירושין שלכם להרבה יותר טוב.

 

גישור לפני גירושין

גישור לפני גירושין הוא הליך שאותו מבצעים אצל מגשר מקצועי, שיכול לעזור לנו להגיע להסכמות שונות בנוגע לגירושין שלנו. כאשר פונים להליך גישור, חשוב לפנות לאיש מקצוע, כזה שמכיר היטב את עולם הגישור, אך לא פחות חשוב מכך גם את עולם הגירושין. עורכת דין ומגשרת סיגל גאיה כסיף כאן כדי לתת לכם סקירה על מה שתוכלו לקבל אם תבצעו את הליך הגישור שלכם כמו שצריך.

 

האם אנחנו באמת צריכים להתגרש

גישור זוגי מאפשר לנו לתת למישהו אחר להסתכל על הזוגיות שלנו ועל המצב שלה. במקרים רבים המגשר יוכל לתת לנו ייעוץ כיצד אפשר להחזיר את הגלגל אחורה, ולנסות להמשיך את הזוגיות שלנו תוך כדי תיקון הדברים שהובילו להליך הגירושין. זכרו שגם אחרי שהחלטתם שאתם מתגרשים, עדיין אפשר לשנות את ההחלטה, אם רק תהיו מוכנים לנסות.

 

הגעה להסכמות בצורה שמקובלת על שני הצדדים

אחרי שהחלטתם באופן סופי להתגרש, יש דברים שכדאי להגיע בהם להסכמה מראש. חלוקת הרכוש, הסדרי הראייה והתשלומים השונים הם דברים שמעוררים מחלוקות קשות בכל גירושין, ובהכרעה של בית משפט אתם עלולים לצאת כאשר ידכם על התחתונה. בהליך גישור ניתן לעשות מאמץ ולתת לכל צד את הדברים שנראים לו החשובים ביותר.

 

שמירה על הילדים

הילדים שלכם נפגעים בהליך הגירושין פגיעה הכרחית, אולם עליכם מוטלת החובה לנסות לצמצם אותה למינימום ההכרחי. המגשר יוכל לעזור לכם להסביר לילדים מה בדיוק הולך לקרות, וכמובן לנסות לתת לילדים הבנה של המצב החדש. גם אם הזוגיות שלכם התפרקה, זכרו שהילדים שייכים לשניכם, והשמירה עליהם היא באחריות שלכם גם לאחר הגירושין.

 

קבלת החלטות להמשך הדרך

גם אחרי שהתגרשתם והדרכים שלכם נפרדות, עדיין יש כל מיני דברים בהמשך הדרך שבהם תצטרכו לקבל החלטות יחד, בעיקר בנוגע לילדים. בהליך גישור תוכלו לגבש הסכמות ראשוניות לגבי אותם דברים, כדי שבזמן שתצטרכו לקבל אותן, לא תיפגשו שוב את המחלוקות שליוו אתכם במשך הליך הגירושין.

 

לסיכום

הליך גירושין הוא הליך מורכב, אולם בעזרת מגשר מקצועי ניתן להפוך אותו לטוב יותר. המגשר יוכל להבין האם באמת גירושין הם הפתרון למצב שלכם, וכיצד ניתן להגיע לכמה שיותר הסכמות עוד לפני שנכנסים לבית המשפט. בנוסף, המגשר יעזור לכם לתווך את הסיטואציה הזו לילדים שלכם ויסייע לכם להתוות דרך כיצד לקבל את ההחלטות שתפגשו בעתיד.

משפחה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עונש על זיוף
מה העונש על זיוף גימלים?

זיוף הוא עבירה חמורה הכוללת יצירה או שינוי של מסמכים, חתימות או צורות אחרות של כתיבה מתוך כוונה להונות.

עורך דין לשון הרע
מתי אפשר לתבוע דיבה

לשון הרע היא עבירה חמורה שעלולה לגרום לפגיעה בשמו הטוב של אדם. זה כרוך בהצהרות שווא על מישהו שיכול