נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לילד שלך מגיע עולם – 5 סיבות לפתוח קרן השתלמות לילד

הסבר על קרן השתלמות

כל אחד מאיתנו רוצה להבטיח לילדו חיים מבוססים כלכלית. כדי להתחיל את החיים העצמאים בצורה מבוססת כלכלית, מתחילים לחסוך כבר מגיל קטן. הבחירה היכן לחסוך היא משמעותית בסופו של דבר על התשואה שיניב החיסכון. קרן השתלמות היא החיסכון האהוד ביותר על רבים מאיתנו. למרות תוכנית חיסכון לכל ילד, קיימות לא מעט סיבות לפתיחת חיסכון קרן השתלמות לילד.

 

האם ניתן לפתוח קרן השתלמות עבור הילד?

קרן השתלמות היא תוכנית חיסכון מצוינת לטווח הבינוני. הרבה הורים בוחרים בה כדי לחסוך כסף עבור ילדיהם. אבל כדאי שתדעו, לא תוכלו לפתוח קרן השתלמות על שם הילד כמו שלא תוכלו לפתוח קרן השתלמות לעצמכם בתור שכירים. תוכלו להקדיש את קופת קרן ההשתלמות שלכם עבור החיסכון לילד שלכם ובצורה כזו ליהנות מחסכון יעיל וחכם. כדי לקבל עוד הסבר על קרן השתלמות, כנסו לקישור.

 

למה משתלם לפתוח קרן השתלמות לילד?

תוכנית חיסכון לכל ילד צברה תאוצה וכל ילד בישראל נהנה מחסכון על שמו על סך 52 ₪. המדינה מפרישה עבורו לתוכנית חסכון ובהגיעו לגיל 18 באפשרותו לפדות אותה. כספי החיסכון הללו לא מספיקים וההמלצה היא כן לפתוח תוכנית חיסכון נוספת כמו קרן השתלמות עבור הילדים.

 

חיסכון לטווח בינוני

אתם לא יודעים מה יהיה מצבכם הכלכלי בעתיד. אבל אתם גם מעוניינים לחסוך לילדכם כסף לביסוס החיים הכלכליים. חיסכון בקרן השתלמות מאפשר לכם לחסוך לתקופה של 6 שנים. לאחר התקופה הזו אתם יכולים למשוך את הכסף אם אתם רואים שקשה לכם עניין החיסכון.

 

מתאים לחיסכון למספר שנים

חיסכון בקרן השתלמות מתאים גם להורים לילדים בוגרים שיודעים שהם צריכים את הכסף כבר בעוד מספר שנים בודדות. הרי תוך 6 שנים כספי הקופה הופכים לנזילים.

 

אופציה מושלמת למינוף הכסף

אתם רוצים לחסוך לילדכם ולהעניק לו את הטוב ביותר שאתם יכולים. אבל מה לעשות שכדי להשקיע בהשקעות מניבות תשואה גבוהה צריך הון עצמי מינימלי ואין לכם אותו? בדיוק לכן אתם יכולים להיעזר בקרן השתלמות, לחסוך דרך הקופה כל חודש מעט מעט, לאחר תקופה של 6 שנים אתם יכולים למשוך את הכסף ולהשקיע אותו בהשקעה אחרת כמו ברכישת תיק השקעות, נכס נדל"ני ועוד.

 

הטבות מס בקרן השתלמות

על כל חיסכון אחר שתפתחו לילדכם תצטרכו לשלם מס הכנסה. בקרן השתלמות קיימות הטבות מס גם לשכירים וגם לעצמאיים. הטבת המס ניתנת כבר בעת ההפקדה, מס לא מחושב על ההפקדה. והטבת מס נוספת פוטרת אתכם מלשלם מס על הרווחים בשיעור 25% מרווחי הקופה. מדובר בסכום משמעותי שהולך לחיסכון עבור הילד בצורה כזו.

 

הכספים זמינים לכם בכל עת

קופת קרן השתלמות היא קופה המאפשרת חיסכון ל-6 שנים. אך גם אם עוד לא הסתיימו 6 השנים, ניתן ליטול הלוואה על חשבון כספי הקרן בריבית אטרקטיבית או למשוך את כספי הקרן בניכוי מס.

חיסכון לכל ילד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
חוקרים פרטיים
תפקידם של חוקרים פרטיים

חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות ומתן תובנות חשובות בתחומים שונים של אכיפת חוק, חקירות חברות ועניינים

לשאת נשק
8 סיבות לשאת נשק כנשים

בעולם של היום, בטיחות אישית היא הדאגה העיקרית של נשים. עם העלייה בשיעורי הפשיעה והחדשות הבלתי פוסקות על תקיפות

5 סיבות לעבוד בעגלות
5 סיבות לעבוד בעגלות

עבודה בעגלות, בין אם כדייל בעגלה ובין אם כנציג שירות לקוחות, עשויה להיות לא הבחירה הראשונה בקריירה שעולה על

הגירת ילדים
5 שיקולים בהגירת ילדים

הגירת ילדים לחו"ל אינה עניין של מה בכך, בעיקר כשמדובר בילדים להורים גרושים. כדי להסדיר את העניין הזה, יהיה

מִשׂרָד
כמה עולה להשכיר משרד?

איזה כיף! החלטתם לפתוח עסק או שהעסק הקיים התפתח והגיעה העת לשכור משרד! אז מה חשוב לדעת? עלות שכירות