נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מותר ואסור בנוגע לעל האש במקומות ציבוריים

פארק

אם אנחנו אומרים לכם את צמד המילים – על האש, מה עולה לכם בראש? בואו נשתף אתכם במה שעולה לנו בראש: כיף, סטייק, פחמים, פארק, שמש, ביחד, בירה, מוזיקה, צחוקים, חוף הים, חברים, משפחה ויש עוד מלא אבל נחסוך מכם. על האש הוא אחד הדברים המגבשים והכיפים שאפשר לעשות ביחד, גם במועדים כמו יום העצמאות וגם בימים כמו שבת קיצית נעימה או חגיגות יום הולדת. בכל מקרה, בכל על האש צריך לדעת גם את החוקים, ובמאמר הקרוב נדבר על מותר ואסור בנוגע לעל האש במקומות ציבוריים.

 

גם לכיף יש חוקים

אולי מבאס לדבר על מותר ואסור בנוגע לעל האש במקומות ציבוריים, אבל כן חשוב לדעת שלכל דבר כיף יש גם חוקים שצריך לעמוד בהם. אין מה לעשות, בסופו של דבר מדובר כאן על ביצוע פעולה שכוללת התעסקות באש, וזה כבר הופך את הכיף לכיף עם כוכבית שצריך לשים אליה לב. הכוכבית הזו היא בסך הכל עניין בטיחותי שבא להגן על כולנו, ולכן חשוב להקפיד על הנחיות וכללי בטיחות מסויימים.

 

מותר ואסור בנוגע לעל האש במקומות ציבוריים

אז בראש ובראשונה חשוב לדעת ולהקפיד על העניין הבא – לא כל המקומות הציבוריים מותרים לאירועי על האש. גינות ופארקים מסויימים הם אסורים בהחלט לקיום על האש, לכן חשוב להקפיד לקרוא את שלט ההוראות שבכל כניסה לגינה או פארק שהם. אם מותר לעשות על האש – לכו על זה בזהירות ובהנאה.

אחרי שווידאתם שמותר לקיים על האש במקום, דאגו לשמור על הניקיון. קל מאוד להצטייד בחבילה של שקיות זבל שישמשו אתכם לכל צורך, ולכן במקום להשליך את הפסולת שלכם ברחבי הפארק ולזהם את הסביבה, הקפידו לשים את מה שצריך בפח, ודאגו בסוף האירוע להשליך את השקיות לפחים הגדולים שמוצבים ברחבי הפארקים.

 

דברים נוספים שחשוב לדעת לקראת על האש במקומות ציבוריים

מה שעוד חשוב להקפיד עליו הוא להניח את המנגל במקום גבוה יותר מאשר על פני האדמה. השילוב עם האש עם הדשא עלול ליצור שריפה שתתלקח בכל האיזור, ואתם ממש לא רוצים להיות אחראיים על אירוע כזה, ובטח שלא לשאת בתוצאות האיומות שהוא עלול להביא איתו. אם צריך הצטיידו ברגלי מתכת שיחזיקו את המנגל שלכם בגובה, ותתחילו להנות!

 

בשביל מה לי כל זה? תנו לי לנפנף בשקט

מי שרוצה להימנע מכל החוקים האלו, יכול לקיים על האש לא במקומות ציבוריים אלא בבית. איך עושים את זה? פשוט מאוד. גריל גז הוא הפתרון המושלם לעריכת אירוע על האש בבית. בלי צורך לנפנף, להדליק גחלים, לחכות לאש שתתחמם ותגבה וגם בלי כל הלכלוך – גריל גז מאפשר לכם לקבל את אותה איכות, ואף יותר, בבית. גם כאן יש חוקים שחשוב להקפיד עליהם, אבל על כך נפרט כבר במאמר אחר. תהנו ושיהיה בתאבון!

גבר ממנגל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיטור קהילתי