נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם התנאים לקבלת דרכון רומני?

רומא

ישראלים רבים מבקשים לקבל מידע אודות התנאים לקבלת דרכון רומני. שכן, אלה יודעים שהדרכון יכול לפתוח עבורם דלתות רבות ברחבי רומניה ואירופה. מדריך זה יציג בפניכם את התנאים העדכניים שקבועים בחוק, כדי שתוכלו לדעת אם אתם זכאים לקבלת הדרכון. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו, בין היתר, את הדרך הטובה ביותר שתאפשר לכם לקבל את הדרכון הדרוש.

 

התנאי הראשון – אדם שנולד ברומניה וצאצאיו

החוק קובע שאדם שנולד ברומניה והצאצאים שלו יכולים לקבל את הדרכון הרומני. חשוב לציין שהדבר מצריך היכרות עם 2 קבוצות שונות של ילידים וצאצאים:

  1. אדם שנולד ברומניה והוא רשום כאזרח במדינה
  2. אדם שנולד ברומניה אך הוא אינו רשום כאזרח

בקשה לדרכון

התנאי השני – עליכם להישבע אמונים

יש הטוענים כי קבלת דרכון רומני מצריכה היכרות עם השפה המקומית. אנחנו כאן כדי לנפץ את הטענה השגויה ולהדגיש שתוכלו לקבל את האזרחות גם אם אינכם מכירים בשפה מקרוב. נדגיש שתתבקשו לומר משפט אחד בשפה הרומנית שאומר שאתם נשבעים אמונים. בימים אלה ניתן לומר את המשפט עם טעויות מעטות. כלומר, לא יתעקשו על כך שתאמרו את המשפט באופן תקין לחלוטין.

 

התנאי השלישי: הגשת מסמכים

אי אפשר לעסוק בתנאים לקבלת דרכון רומני, מבלי לציין את מסירת המסמכים הדרושים. שכן, זה ידוע שקבלת דרכון מכל סוג שהוא, מצריכה מסירה של מסמכים רלוונטיים. נדגיש שעליכם להחזיק ב – 2 מסמכים המקוריים הבאים ולהציגם בפני נציג מטעם השגרירות הרומנית:

  1. תעודת נישואין
  2. תעודת לידה רומנית

 

לאחר מכן, תצטרכו למלא טופס שיימסר לנציגים בשגרירות. יישום של הליך זה באופן מלא ומקצועי יוביל אתכם לקבלת זכאות לדרכון רומני. נמליץ להסתייע בגורמים מוסמכים שילוו אתכם לאורך הדרך, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתבצעו את השלבים השונים על הצד הטוב ביותר.

 

צריכים עזרה בהגשת המסמכים? יש מי שיסייע!

כאמור, כדאי לבצע את הגשת המסמכים לקבלת דרכון רומני תוך הסתייעות מצד גורמים מוסמכים. מדובר בעורכי דין שיש להם היכרות מעמיקה עם השגרירות הרומנית והחוקים שנוגעים לקבלת הדרכון. נמליץ ליצור קשר עם עורך דין מומלץ בתחום שיבחן את המסמכים שברשותכם ויסייע בהגשתם. תוכלו לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת, אם אינכם מכירים בעורך דין שכזה. שכן, יש לא מעט תושבים ישראליים שהוציאו לאחרונה את הדרכון הרומני והם יוכלו למסור לכם חוות דעת עדכניות ואמינות על טיבו של עורך הדין.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להנפיק דרכון רומני

עד כאן 3 התנאים שיאפשרו לכם לקבל את הדרכון הרומני. כעת ברור לכם שהסתייעות מצד עורך דין תעלה את הסיכויים לקבלת הדרכון במינימום מאמץ. בשלב זה עליכם לבדוק שאתם עומדים בתנאים הללו ולהתחיל בהליך. נאחל שתקבלו את הדרכון המיוחל תוך זמן קצר ובמינימום עיכוב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אזרחויות ודרכונים
מסמך מעבר
מה צריך כדי לקבל אזרחות פולנית?

בעקבות הצטרפותה של פולין לאיחוד האירופי ישנה התעניינות של ישראלים ילידי פולין וצאצאיהם בהוצאת אזרחות פולנית. הדרכון הפולני מאפשר

ויזת עבודה
איך להוציא אשרת עבודה לקובה

קובה היא מדינת אי, הממוקמת דרומית מארצות הברית ואיי בהאמה. היופי שבה, הוא בפשטות. רחובותיה מלאים באזרחים שרוקדים סלסה