נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ניתן לעשות כדי לבטל הגבלה בחשבון?

לבטל הגבלת חשבון

במידה והגבילו את חשבון הבנק שלכם, ראשית חשוב לזכור שאתם לא לבד. למעשה, מאות אלפי חשבונות בנקים בישראל מוגבלים מסיבות כאלו ואחרות. יתרה מכך, כדאי לזכור כי לא מדובר בגזרת גורל וניתן לצאת מהמצב המורכב הזה. חשבון מוגבל הוא מצב בעייתי אשר יכול להכניס כל אדם או עסק למצבים מאתגרים, לכן כדאי להיפטר מכך כמה שיותר מהר. אז מה ניתן לעשת כדי לבטל את ההגבלה בחשבון?

 

מה זה הגבלה בחשבון?

לפני שנעסוק בדרכים לביטול ההגבלה בחשבון, ראשית חשוב להבין מה היא. באופן כללי, חשבון מוגבל הוא חשוב שניתנו ממנו 10 צ'קים ללא כיסוי לאורך תקופה של שנה. בהתאם, על חשבון כזה יושתו מספר סנקציות כמו למשל איסור פתיחת חשבון אחר ואיסור קבלת ומשיכת צ'קים למשך תקופה.

כמו כן, קיימים עוד מצבים אשר במסגרתם ניתן להגדיר חשבון בנק כמוגבל, במקרים אלו ואחרים מומלץ להיוועץ עם איש מקצוע מיומן, כמו עורך דין שמעון גיגי ושות', על מנת לקבל מענה מקצועי ודרכי פתרון.

 

רגע לפני הגבלת החשבון – אולי קיים פתרון מהיר

בפסקה הבאה נחשוף סוד מקצועי קטן וחשוב. רבים לא יודעים, אך לסניף הבנק קיים שיקול דעת בכל הנוגע להגבלת החשבון, כך שייתכן וניתן למנוע את הגזרה עוד לפני שהיא יצאה לפעול. כלומר, לקראת מצב של הגבלה ניתן לפנות אל הבנק ולהצדיק מולו את הסיבות בגינן החשבון מועמד להגבלה.

כדי לבצע זאת, חשוב להיוועץ באיש מקצוע שיעניק הדרכה כיצד לגשת לסוגיה ואיך לייצר את הנתיב שבסבירות גבוה יבטל את ההגבלה עוד לפני שהיא נוצרה.

 

איך מבטלים הגבלה על החשבון?

קיימות מספר דרכים אשר במסגרתן ניתן לבטל את ההגבלה על החשבון. ראשית, ההגבלה תבוטל לאחר שהחובות אשר בגינן הוגבל החשבון מראש ישולמו במלואם. בנוסף, במידה והרשם יחליט על דעת עצמו, או על פי בקשה, לבטל את ההגבלה היא אכן תבוטל. כמו כן, לעיתים נחקקים הסכמים, כך שנתן להגיע להסדר מקל לתשלום החוב באופן שיסלול את הדרך לביטול ההגבלה.

 

אפשר גם לערער

דרך נוספת לביטול ההגבלה שהשית הבנק היא באמצעות ערעור לבית המשפט. כלומר, ניתן לערער לבית המשפט, במידה ומצליחים להציג הצדקות לאי מתן הצ'קים או לכך שהם לא כוסו. כמו כן, את ההליך הזה מומלץ לעשות בסיוע של איש מקצוע שיידע להציג את הטיעונים באופן משכנע ובהתאם לחוק.

 

לסיכום – אל תוותרו

מצב של הגבלה בחשבון הוא מצב קשה, מורכב וכזה שטומן בחובו חוסר אונים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שזה מצב נפוץ למדי שאזרחים רבים מתמודדים עמו. כמו כן, הגבלה בחשבון היא אינה גזירת גורל וניתן לבטל את ההגבלה תחת נסיבות מסוימות. במידה וקיימת אפשרות, רצוי לסלול את הדרך כדי להביא לביטול ההגבלה.

לבטל הגבלת חשבון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
חוקרים פרטיים
תפקידם של חוקרים פרטיים

חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות ומתן תובנות חשובות בתחומים שונים של אכיפת חוק, חקירות חברות ועניינים

לשאת נשק
8 סיבות לשאת נשק כנשים

בעולם של היום, בטיחות אישית היא הדאגה העיקרית של נשים. עם העלייה בשיעורי הפשיעה והחדשות הבלתי פוסקות על תקיפות

5 סיבות לעבוד בעגלות
5 סיבות לעבוד בעגלות

עבודה בעגלות, בין אם כדייל בעגלה ובין אם כנציג שירות לקוחות, עשויה להיות לא הבחירה הראשונה בקריירה שעולה על

הגירת ילדים
5 שיקולים בהגירת ילדים

הגירת ילדים לחו"ל אינה עניין של מה בכך, בעיקר כשמדובר בילדים להורים גרושים. כדי להסדיר את העניין הזה, יהיה

מִשׂרָד
כמה עולה להשכיר משרד?

איזה כיף! החלטתם לפתוח עסק או שהעסק הקיים התפתח והגיעה העת לשכור משרד! אז מה חשוב לדעת? עלות שכירות