נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם חוקי למכור חומרים טבעיים במקום תרופות מרשם

כדורים טבעיים נשפכים מבקבוק

פעם בכמה זמן אנחנו שומעים על המלצות עבור מוצר חדש שיוצא אל השוק. הפרסומות מבטיחות, שלטי החוצות נראים מזמינים והאינטרנט מלא בבאנרים ודפי נחיתה של המוצר. לפעמים אנחנו מוכנים להתנסות ולרכוש אותם, אך הדבר החשוב ביותר לעשות לפני כן הוא לבדוק האם המוצרים מאושרים ועומדים בתקנים. במאמר הקרוב נבדוק האם חוקי למכור חומרים טבעיים במקום תרופות מרשם, ונבין האם לרכוש אותם היא אכן אפשרות בשבילנו.

 

חומרים טבעיים? איזו המצאה

עד לפני כמה שנים הסתובבו בינינו המון ספקנים שהיו בטוחים שחומרים טבעיים הם אינם יעילים כמו תרופות מרשם או תרופות ללא מרשם שמשווקות בחנויות הפארם. אותם ספקנים העדיפו לרכוש תרופות כימיות שהן בעלות השפעה אפקטיבית בדוקה, וזלזלו במי שזלג לכיוון השימוש בחומרים הטבעיים.

אולם היום, שנת 2020, ברור שאנשים רבים יותר נוטים לכיוון החומרים הטבעיים, זאת מהסיבה הפשוטה שהם אינם מסוכנים ואינם עלולים להשפיע על הגוף עם תופעות לוואי קיצוניות. כמו כן, שימוש בכימיקלים הוא פחות מומלץ לגוף, ואם קיים תחליף טבעי שיכול לעשות את אותה העבודה – אז למה להשתמש בחומרים טבעיים במקום תרופות מרשם?

האם חוקי למכור חומרים טבעיים במקום תרופות מרשם?

השאלה הטבעית שמתבקש מאוד לשאול היא האם חוקי למכור חומרים טבעיים במקום תרופות מרשם, והתשובה לכך היא אינה חד משמעית. אם מדובר על אדם פרטי שהכוונות שלו הן כוונות של ניסוי וטעייה אז כמובן שהעניין אינו חוקי, אולם כאשר מדובר על מוצרים שמאושרים על ידי משרד הבריאות ועומדים בתקנים – העניין הוא בהחלט חוקי.

פתק חוקי ופתק לא חוקי

 

איפה מוצאים חומרים טבעיים?

רשתות הפארם משווקות חומרים טבעיים שיכולים לסייע בהתמודדות עם כאבי ראש, למשל, נדודי שינה ועוד. מוצרי בוטיק טבעיים ניתן למצוא ברשתות הבוטיק המייצרות ומשווקות אותם, ויש אפילו חברות שמוכרות את המוצרים שלהן באינטרנט ומציעות מערך משלוחים שמגיע עד בית הלקוח.

 

מי צריך חומרים טבעיים?

שימוש בחומרים טבעיים במקום תרופות מרשם הוא הפתרון המושלם עבור אנשים שמעדיפים לא להסתבך עם הכנסת כימיקלים לגוף, כאלו שלא מעוניינים להתמודד עם תופעות לוואי חריפות שעלולות להופיע בעקבות שימוש בתרופות כימיות וגם עבור מי שלא רוצה להתמכר לשימוש בתרופות מרשם.

בין אם מדובר בצינון, שיעול, שפעת, כאבי בטן ותופעות נוספות בסגנון, ובין אם מדובר על טיפול בשפיכה מוקדמת, תחליף טבעי לויאגרה, משחה להעצמת האורגזמה הנשית ועוד – כמעט להכל היום קיימים תחליפים טבעיים שניתן להשתמש בהם ללא חשש.

 

חברת אקסטרה סייז היא חברה המשווקת מוצרים טבעיים לטיפול בבעיות שמופיעות בעת קיום יחסי מין. אקסטרה סייז מציעה מוצרים 100% טבעיים המאושרים על ידי משרד הבריאות, ומאפשרת לכם לקבל את המוצרים עד הבית – כך שכל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט להזמין ולהתחיל להנות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואי
רופא מומחה
חשיבות האבחון

כמו שידוע לכולם, כל הליך רפואי, מתחיל באבחון. האבחון הוא תהליך שבו הרופא מנסה להבין מה הבעיה הרפואית של

חיזק חיי המין
קמגרה ללא מרשם – האם זה חוקי

בשנים האחרונות הפכו להיות תחליפי הויאגרה לפופולאריים מאוד בעולם כולו. גברים רבים בעולם מודים לראשונה כי הם סובלים מבעיות

רפואה מקצועי
חוות דעת נוירולוגית

פגיעות נוירולוגיות הן פגיעות מורכבות אשר מצריכות התקשרות עם רופא אשר מומחה לתחום, וזאת על מנת לקבוע את היקף

מתי נפנה אל עו"ד נזקי גוף

פגיעות גוף לא אחת מובילות לשינויים משמעותיים בחיים ואפילו לנכות שנשאר לעד. לכן ברור מדוע במקרים שיש אשם במצב