נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עושים אם קרה נזק לרכוש משותף בזמן גירושין?

הסכם

לא נעים, אבל גם זה קורה: נזק לרכוש משותף בזמן גירושין. רגע לפני שפונים לעורך הדין, בודקים מה השמאי אומר. מחפשים אחר שמאי רכוש מקצועי? בואו נדבר על סוג המלאכה שלו ובשירותיו. כיצד מקבלים הערכת שמאי?

אם אתם עומדים לפני תביעה כזאת או אחרת, אין ספק שתצטרכו להסתייע באנשי המקצוע הנכונים, לרבות שמאים ועורכי דין מובילים בתחומם. בין אם אתם דורשים לקבל את המגיע לכם, או שמא תובעים אתכם, הערכה של שמאי רכוש יכולה להיות בדיוק מה שמבדיל בין צליחת התביעה לכישלונה. במילים אחרות, בכדי שתוכלו לקבל את השיפוי המגיע לכם, יהיה מומלץ להגיע לבית המשפט אם העובדות הנכונות והערכות מדויקות.

 

הפעולה הראשונה שמבצעים כשנגרם נזק לרכוש

אם נגרם נזק לרכוש משותף שלכם בזמן גירושין, הערכת שמאי זה מה שתצטרכו לקבל כבר בתחילת התהליך. הערכת שמאי מהווה חוות דעת לבתי המשפט, ככה שאתם בהחלט יכולים במקביל כבר להתחיל בתהליך של איתור עו"ד גירושין.

חשוב לזכור, הפנייה לעורך הדין בדרך כלל מתבצעת כפעולה משנית לפנייה לשמאי רכוש, מאחר ואנשים לפעמים יעדיפו לדחות עד כמה שניתן את חתימת הגירושין, אבל מאידך, יעדיפו לקבל את הפיצוי המגיע להם כמה שיותר מהר.

 

להניע תהליכים ולקבל את הפיצויים המגיעים לכם

במקרים רבים, אנשים מודעים לכך שאם הם לא יגישו תביעה הדורשת את השיפוי המגיע להם בחוק, הם פשוט לא יזכו לקבל את המגיע להם. וזו הסיבה שיש לפנות לשמאי ולעורך הדין בכדי להניע תהליכים. נכון, אם תנסו לפתור את הקשיים בעזרת בוררות, ואולי אפילו גם תצליחו להימנע מלהיכנס לכותלי בית המשפט, התהליך יהיה הרבה יותר זול.

יחד עם זאת, לרוב הליכים מסוגים אלו לא יזיזו את עצמם ובדרך כלל אף אחד לא מתנדב לשלם פיצויים. אין ספק שבכדי לקבל את המגיע לכם בחוק, יהיה צורך להניע את התהליכים הללו באופן מקצועי. אם נגרם לציוד שלכם נזק בזמן גירושין, בכל מקרה עורך הדין יבקש ממכם חוות דעת של שמאי, ככה שמומלץ לעשות זאת כצעד ראשוני.

 

לבחור שמאי רכוש מקצועי

כשבוחרים את השמאי שלכם, חשוב לזכור כי שמאות רכוש זהו תחום רחב למדי. וכמו בכל תחום, תמיד תוכלו למצוא בעלי מקצוע מומלצים יותר ופחות, כך שיהיה חשוב לבחור את השמאי בצורה הנכונה. זכרו, הערכה של שמאי רכוש מלווה אתכם עד לבית המשפט אם יש צורך בכך, ככה שאתם חייבים חוות דעת מקצועית וקבילה בבי המשפט.

אל תתפשרו על אנשי המקצוע בהם אתם מסתייעים בכדי לקבל את השיפוי המגיע לכם בחוק. אם נגרם לרכוש שלכם ולציוד שלכם נזק בזמן הגירושין, עמדו על שלכם בעזרת אנשי המקצוע המובילים בתחום שמאות רכוש. בהצלחה!

זוג גרוש

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עונש על זיוף
מה העונש על זיוף גימלים?

זיוף הוא עבירה חמורה הכוללת יצירה או שינוי של מסמכים, חתימות או צורות אחרות של כתיבה מתוך כוונה להונות.

עורך דין לשון הרע
מתי אפשר לתבוע דיבה

לשון הרע היא עבירה חמורה שעלולה לגרום לפגיעה בשמו הטוב של אדם. זה כרוך בהצהרות שווא על מישהו שיכול