נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התמודדות עם עבירות סחר בסמים בעזרת עורך דין פלילי מקצועי

סמים

לכל אחד מאיתנו יש אינספור פיתויים שמולם הוא עומד במהלך החיים ולא כולנו מצליחים לעמוד יציבים וחזקים מול כל פיתוי. לכן קורה שגם אנשים ישרים ורציניים מוצאים את עצמם מסתבכים לא פעם בעבירות פלילים חמורות ביותר. זה נשמע לכם מוכר? בלי ששמתם לב הפכתם גם אתם לסוג של סוחרי סמים? היה לכם פיתוי לעשות "כסף קל" אך נתפסתם? אם כך, אולי תרגיע אתכם בשלב הראשון הידיעה שאתם לא לבד. אומנם זה נכון שרובנו חושבים על אנשים קשיי יום כשאנחנו חושבים על סוחרי סמים, אך לא תמיד זה המצב. גם "ילד טוב ירושלים" עלול למצוא את עצמו מסובך עד הצוואר בעבירות מהסוג הזה ולכן אתם לא לבד. מה שכן, אתם חייבים להתחיל לבנות כמה שיותר מהר את קו ההגנה שלכם, כי אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם מבלים בכלא את השנים הכי יפות שלכם. תוהים איך עושים את זה ואיך ממזערים את העונש? עורך דין פלילי הוא הכתובת, אז למה שלא תפנו אליו עוד היום?

בית משפט

תפקידו של עוה"ד בכל התהליך

אם חשבתם לרגע שבגלל שתפנו לעורך דין פלילי מקצועי ומוביל זה אומר שיוותרו לכם על העונש, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. למעשה עוה"ד שלכם יוכל לבדוק את המקרה שבו אתם מואשמים, לברר כל מה שצריך ומשם הוא רק יתחיל את המאבק על הקטנת העונש צפוי לכם. זה אומר שיש משמעות לשאלה לאיזה עו"ד פלילי תפנו, אך צאו מנקודת הנחה שאם אתם באמת אשמים – תשלמו על כך מחיר מסוים. תפקידו של עוה"ד הוא לא רק להקטין את העונש אלא גם לתדרך אתכם לקראת מה שהולך לקרות, להסביר לכם מאיזה התנהגויות עדיף להימנע ומה כן כדאי לכם לעשות. כל טיפ קטן שייתן לכם עוה"ד יוכל להשפיע על תוצאות התהליך כולו ולכן לא מומלץ לדחות את פגישת הייעוץ הראשונה עם עוה"ד שלכם.

בחירת עוה"ד הטוב ביותר שיש באזורכם

הדילמה הרבה פעמים היא לא האם לפנות לעורך דין פלילי כזה או אחר, אלא איך לבחור את איש המקצוע שילווה אתכם בתהליך הזה. לא פשוט לענות על כך, כי כמובן שיש לא מעט עורכי דין טובים, אך מצד שני, ברור גם שיש אנשי מקצוע טובים יותר מאחרים. לכן אנחנו מציעים לכם לברר כל מה שיכול להיות רלוונטי אודות עוה"ד שאליו אתם חושבים לפנות, כמו לדוגמא: מה ההשכלה שלו? כמה שנים הוא כבר בתחום הזה? והאם הוא יצא מנצח בלא מעט תיקים שבהם הוא טיפל בעבר? ככל שיהיה לכם יותר מידע אודות עוה"ד כך תוכלו להיות בטוחים יותר לגבי הבחירה שלכם ולגבי העובדה שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות.

לעוד מידע מעניין: https://www.gordonsilver.com

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין פלילי
מאזניים
קשירת קשר לביצוע פשע

חבירה של מספר חשודים ורצון משותף להוציא לפועל עבירה פלילית עלולים להגיע עד כדי קשירת קשר לביצוע פשע. במאמר