נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין נזקי גוף ותאונות דרכים

עורך דין נזקי גוף ותאונות דרכים

תאונות דרכים הן מהנפוצות ביותר שבתאונות. כמעט כל אזרח ביצע במהלך החיים שלו, באופן סטטיסטי, תאונה כזו או אחרת עם כלי רכב אחרים. תאונות חמורות במיוחד יכולות להסב נזקי גוף בחומרות שונות, כשהחמורים שבהם יכולים להוביל לנכות ואף למוות.

 

נזקי גוף

נזקי גוף, כפי שאפשר להבין באופן ברור מהם שלהם, הם נזקים המוגדרים בחוק כאלו שמוסבים לגוף באמצעות גורם חיצוני. נזקי גוף יכולים לבוא לידי ביטוי במספר צורות. החל מנזקים קטנים, שניתן להתאושש מהם בצורה מהירה ובאמצעות טיפול רפואי מינימלי, ועד לנזקי גוף משמעותיים, שמסבים נזק חמור מאוד לנפגע ויכולים לגרום לו למוות או נכות.

נזקי הגוף יכולים להיגרם כתוצאה ממספר דרכים שונות. בכל אופן, לאחר נזק גופני ניתן לקבל פיצויים באמצעות תביעות שונות. עורך דין תאונת דרכים מומלץ יסייע לכם למשל לאחר נזק גופני שנגרם בעקבות תאונה כזאת.

 

תאונות דרכים

תאונות דרכים הן מאוד שכיחות בכבישי ישראל. תאונת דרכים היא תאונה בה מעורב כלי רכב אחד או מספר כלי רכב. תאונת דרכים יכולה להתרחש בין שני כלי רכב או יותר, וגם בין כלי רכב לבין הולך רגל. תאונת הדרכים יכולה להסב נזקי גוף קשים, שכן מדובר על תאונה הכוללת כלים כבדים שנעים במהירות.

 

כיצד עורך דין יכול לסייע?

עורך דין תאונת דרכים יכול לתת לכם סיוע רלוונטי לאחר תאונה כזאת. אם נגרם לכם נזק גופני לאחר תאונת הדרכים, אתם זכאים לפי החוק להגיש תביעות שונות. באמצעות התביעות הללו תוכלו לקבל פיצויים כספיים משמעותיים, שיסייעו לכם להתמודד עם הנזק החדש.

 

לתבוע את הביטוח שלכם

אפשרות ראשונה לתביעת תאונת דרכים לקבלת פיצויים היא לתבוע את הביטוח שלכם. לפי החוק, אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים בזמן שהייתן ברכב שלכם, אתם יכולים לתבוע מחברת הביטוח שמבטחת את הרכב שלכם פיצויים כספיים.

 

לתבוע את הביטוח של הנהג הפוגע

נפגעתם כהולכי רגל? אם כן, הדבר הראשון שמומלץ לעשות, כל עוד אתם או אדם מטעמכם יכול לעשות את זה, הוא להחליף פרטים ולפנות לאחר מכן לביטוח של הנהג הפוגע. תוכלו לתבוע את חברת הביטוח של הנהג הפוגע על מנת שתקבלו פיצויים שמגיעים לכם.

 

קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים

ישנם מקרים בהם הולך רגל נפגע, אך הנהג מחליט להימלט מזירת התאונה. גם פגיעה על ידי רכב גנוב או כלי רכב שאינו מבוטח יכולה להותיר את הנפגע ללא כתובת לתביעה. במקרה הזה ניתן לפנות אל קרנית, הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים.

 

ביטוח לאומי

נפגעתם בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה? נותרתם עם נכות גבוה לאחר תאונת דרכים? תוכלו לתבוע, בנוסף לתביעה נגד חברת הביטוח, גם את הביטוח הלאומי, על מנת שתוכלו לקבל פיצויים נוספים.

עורך דין נזקי גוף ותאונות דרכים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין נזקי גוף