נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין לפתרון סכסוכי ירושה

כלי משפט

למה בעצם צריך עורך דין לענייני ירושה?

ישנם מקרים בהם אנשים כותבים לבד צוואות והן לא תקפות או צוואות שנכתבו בעזרת עורך דין שאינו בקיא בענייני ירושה, ואף מקרים בהם היורשים שחתמו על מסמכים מבלי שהבינו כי החתימה על מסמכים אלו מהווה ויתור על הירושה המגיעה להם.

חשוב להבין כי סכסוכי ירושה הינם שונים ובעלי מאפיינים מיוחדים, זאת משום שבדרך כלל הסכסוך הוא בין קרובים ובני משפחה. לרוב, המקור לסכסוכים בין היורשים נובע מעריכת צוואה לא ברורה או מטענות על גזל ירושה, במקרים אלו ההשלכות הכספיות כבדות.

לכן, חשוב להיוועץ עם עורך מומחה לענייני ירושה אשר ייעץ וילווה אתכם לשמירת האינטרסים שלכם וימנע נזקים בלתי הפיכים. עורך דין לענייני ירושה יידע להימנע מטעויות שעליהן אתם עלולים לשלם, ובנוסף במקרה הצורך יגיש עבורכם תביעות או בקשות לבית המשפט.

 

מקרים בהם חשוב להיעזר בעורך דין לענייני ירושה

מקרה קלאסי המצריך עורך דין המתמחה בתחום הוא קבלת חשבון בנק בירושה, אך ישנו קושי בהעברת הכסף או ניירות הערך. לדוגמה, אם אחד מהיורשים על פי צו הירושה אינו מוכן לחתום לבנק על הסכמתו לחלוקה, הבנק ידרוש מכם צו שיפוטי בעניין זה. לשם כך, פנייה לעו"ד ירושה תזרז עבורכם את תהליך קבלת הכספים, בנוסף אם יידרש ילחם עבור זכויותיכם ויגשר בין הצדדים לתועלת כולם.

מקרים נוספים בהם יש צורך בעו"ד לענייני ירושה הם מיסוי ירושה ואיתור צוואה. כאשר מחלקים את העיזבון, ישנו דבר בעל השלכות כספיות עצומות והוא מיסוי על הירושה, לכן חשוב להתייעץ עם עורך דין שידע לנהל ולשמור לכם על העיזבון בצורה הטובה. עו"ד ירושה טוב ידע כיצד לחלק את הנכסים או הכסף כדי שתשלום המס יהיה מופחת, כך תמנעו מחיכוכים משפחתיים לא נעימים. לעיתים, ישנו קושי בלאתר צוואה או אי וודאות לגבי קיומה, במקרה זה כדאי להיעזר בעורך דין לירושה או לענייני צוואה שיבדוק עבורכם את העניינים הללו בצורה מקצועית.

 

אז למה אנחנו?

משרד עורכי דין יצחק גולדשטיין לענייני ירושה, צוואות וניהול עיזבון, מתמחה במגוון שירותים משפטיים, החל מייעוץ בנושא שמירת העושר המשפחתי, עריכת צוואות, בקשות למתן צווי ירושה וצווי קיום ירושה, התנגדויות לצוואות, תביעות למימוש זכויות היורשים והנהנים על פי הצוואה, עריכת הסכמי חלוקת עיזבון, ניהול העיזבון ומימוש נכסי העיזבון.

משרדנו ינהל עבורכם הליכים בבית המשפט לענייני משפחה או אצל הרשם לענייני ירושה במקרה הצורך, תוך כדי ליווי משפטי אישי, מקצועי ומסור. הידע המשפטי והכלכלי של משרדנו והניסיון שלנו עומד לרשות לקוחותינו בתיקי העיזבון בהם מעורבים לעיתים קרובות היבטים כלכליים ומסחריים משמעותיים. לכן, אם ברצונכם לפתור סכסוך ירושה או להימנע מאחד כזה, משרדנו הוא הכתובת עבורכם.

 

איש משפט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עונש על זיוף
מה העונש על זיוף גימלים?

זיוף הוא עבירה חמורה הכוללת יצירה או שינוי של מסמכים, חתימות או צורות אחרות של כתיבה מתוך כוונה להונות.

עורך דין לשון הרע
מתי אפשר לתבוע דיבה

לשון הרע היא עבירה חמורה שעלולה לגרום לפגיעה בשמו הטוב של אדם. זה כרוך בהצהרות שווא על מישהו שיכול