נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פיצוי על נזקי גוף לאחר תאונת אופנוע

כסף מזומן

כל מי שרוכב על אופנוע יודע היטב שהוא מסתכן יותר מאחרים. אומנם זה נכון שגם נסיעה ברכב הכי מוגן ובטיחותי שיש עלולה להסתיים באסון ולהיות מסוכנת, אך הבעיה באופנועים היא שאנחנו הרבה פחות מוגנים. מצד שני, אופנוע מקצר לנו את הזמנים, חוסך לנו את הצורך לעמוד בפקקים והרבה פעמים מסייע לנו להגיע הרבה יותר מהר לכל מקום. בנוסף, מי שבאמת אוהב את העניין הזה לא יוכל לוותר עליו, שכן האדרנלין מלהיב וחוויית הנסיעה גדולה ביותר. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם רוכבים על אופנוע? אם כך, טבעי שגם תעשו לו ולעצמכם את כל הביטוחים האפשריים. עם זאת, מה באמת עושה מי שעבר תאונת אופנוע? והאם יש ממי לקבל פיצויים במצב כזה? חשוב שתדעו: בין אם מדובר על תאונה קלה יחסית ובין אם מדובר על תאונה חמורה ביותר, תוכלו להגיש תביעה ולדרוש פיצוי על נזקי גוף לאחר תאונת אופנוע, כך שאין סיבה לוותר על מה שמגיע לכם.

חלקי גוף

איך מגישים תביעה כזאת?

בין אם מדובר על תביעת פיצויים הקשורה לתאונת אופנוע ובין אם מדובר על תביעה שקשורה לתאונת רכב, יש לפעול במהירות. רוב האנשים בטוחים שלא יקרה שום דבר אם כל כך הם יטפלו בעצמם ובנזקים הגופניים שנגרמו להם כתוצאה מהתאונה ורק בהמשך יתפנו לטפל בהגשת התביעה, אך בפועל זה לא מדויק. יש לפעול בצורה כמה שיותר מהירה וחשוב, למרות הפגיעה, לנסות ולאסוף כמה שיותר נתונים. מי פגע בכם? מה הייתה השתלשלות העניינים? מהם מספרי תעודת הזהות של כל מי שהיה מעורב בתאונה? ומהם פרטי הפוליסה? אם תצליחו לצאת מזירת התאונה כשיש לכם את כל הפרטים הללו תוכלו לטפל בעניין בבוא העת בצורה הרבה יותר יעילה. לכן חשוב להיות מודעים לעניין הזה גם בעת תאונה וגם בדקות הראשונות שאחריה.

בחרו עורך דין שיוכל לעזור לכם לכל אורך הדרך

אין ספק שהמפתח להגדלת הסיכוי שלכם לקבל פיצוי הוא לפנות אל עורך דין מתאים. יש לשים לב לעובדה שאומנם יש הרבה מאוד עורכי דין שעובדים בישראל ונותנים שירות בתחום הספציפי של נזקי גוף לאחר תאונת אופנוע, אך לא על כולם תוכלו לסמוך.  לכן, אם חשוב לכם להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל את הפיצויים המגיעים שלכם, הכתובת הנכונה היא עורכי דין תאונות אופנועים – רונן ברק ושות'. מדובר על משרד וותיק ועל אנשי מקצוע שמגיעים עם הרבה מאוד ניסיון בתחום הספציפי של תאונות אופנועים. זה אומר שלא משנה עד כמה התאונה הייתה קשה או כמה גורמים היו מעורבים בה, שכן בכל מקרה עורכי הדין של המשרד יעשו הכול למענכם. כך תדעו שבסופו של התהליך לפחות תוכלו לקבל פיצויים כלכליים שיעזרו לכם להתמודד עם המצב ועם השלכות התאונה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין תעבורה