נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את Mindspace, רשת חללי העבודה המשותפת שתשנה את חווית העבודה שלכם!

הכירו את Mindspace, רשת חללי העבודה המשותפת שתשנה את חווית העבודה שלכם!

עבודה מרחוק הפכה להיות עניין שבשגרה עבור עובדים רבים. אלה תרים אחר מרחבי עבודה נוחים שיאפשרו להם לשבת בנוחות מול שולחן עבודה מסודר או זולה מפנקת. מדריך זה עולה לרשת, כחלק מסדרת מדריכים שמרכזת את המידע הרלוונטי בנושא. הפעם נציג בפניכם את רשת חללי העבודה המשותפים שתגרום לכם לפתוח את יום העבודה בחיוך. הישארו כאן ותקבלו את כל המידע הרלוונטי בנושא.

 

נעים להכיר – חלל עבודה משותף

בעוד כמה רגעים תכירו ברשת המדוברת שמספקת חללי עבודה משותפים בפריסה כלל ארצית. קודם לכן, עליכם להכיר בהגדרה הבסיסית של חללי עבודה אלה. נסביר בקצרה שמדובר במרחב משותף שמאפשר לעובדים שונים (שכירים או עצמאיים) לעבוד בנוחות. הכניסה למתחם מאפשרת שימוש במרחבים שונים, לדוגמא:

  • חדרי ישיבות
  • משרדים פרטיים
  • אופן ספייס ועוד

המרחב מאפשר גלישה חופשית בקו האינטרנט הקיים. לצד זאת, האורחים יכולים להשתמש במטבח מאובזר, מרפסת מפנקת ולאונג'.

 

רוצים לנסות? תבחרו את המיינדפייס המתאים לכם

כאמור, יש לרשת Mindspace מתחמי עבודה שפרושים ברחבי הארץ, כך שכל אחד יכול למצוא את המרחב המתאים עבורו ביותר. כניסה לאתר החברה יגלה בפניכם את השירותים שניתנים במקום. נדגיש שחשוב להכיר בהם טרם ההגעה, כדי שתוכלו לבדוק אם מדובר במתחם שעונה על הצרכים שלכם או שמא, כדאי לחפש אחר מתחם אחר של החברה. בחרנו להציג בפניכם כמה שירותים בסיסיים, כדי שניתן יהיה להבין במה מדובר:

 

  • מרחב מוגן
  • פתוח בשבת
  • קרוב לתחבורה ציבורית (תחנת אוטובוס, רכבת)
  • מכונת קפה
  • שירותי מזכירות ועוד

 

חללי העבודה הפופולאריים ביותר

נחסוך לכם את החיפוש אחר חללי העבודה הפופולאריים של החברה ונציין את שמות הערים שבהן הם נמצאים: חללי העבודה שהגיעו למקום השלישי והמכובד פרוסים ברחבי רמת גן. חללי העבודה המרהיבים של ירושלים הגיעו למקום השני ובמקום הראשון והבלתי מעורער – תל אביב. טיול קצר ברחבי העיר יגלה שיש חללים זמינים בכל אזור. לדוגמא, מתחם שרונה, מגדל נצבא, רחוב השלושה ומגדלי אלון.

 

אני רוצה! איך נרשמים?

הרישום לחללי העבודה מצריך כניסה לאתר החברה. לאחר מכן, תצטרכו למלא את שם העיר שבה תרצו לעבוד. שימו לב, יש באפשרותכם לבצע סינון קפדני שיוביל לתוצאה המתאימה ביותר. שכן, תוכלו לבחור את מספר האנשים שיעבדו במקום, טווח המחירים המתאים לכם והשירותים שניתנים במקום.

 

השורה התחתונה

מדריך זה הציג בפניכם את רשת Mindspace שמאפשרת לשכור חללי עבודה שונים. בשלב זה יש בידיכם את המידע הנחוץ, שיאפשר לבחור את חלל העבודה המתאים ביותר מכל הבחינות. זה הזמן להיכנס לאתר החברה ולבצע את הבחירה המושכלת שתאפשר לכם לעבוד בנוחות מקסימלית. נזמין אתכם להעביר את המידע הלאה, כדי שאחרים יוכלו להכיר בו ולהשתמש בפלטפורמה המתקדמת.

אני רוצה! איך נרשמים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
חוקרים פרטיים
תפקידם של חוקרים פרטיים

חוקרים פרטיים ממלאים תפקיד מכריע בחשיפת אמיתות נסתרות ומתן תובנות חשובות בתחומים שונים של אכיפת חוק, חקירות חברות ועניינים

לשאת נשק
8 סיבות לשאת נשק כנשים

בעולם של היום, בטיחות אישית היא הדאגה העיקרית של נשים. עם העלייה בשיעורי הפשיעה והחדשות הבלתי פוסקות על תקיפות

5 סיבות לעבוד בעגלות
5 סיבות לעבוד בעגלות

עבודה בעגלות, בין אם כדייל בעגלה ובין אם כנציג שירות לקוחות, עשויה להיות לא הבחירה הראשונה בקריירה שעולה על

הגירת ילדים
5 שיקולים בהגירת ילדים

הגירת ילדים לחו"ל אינה עניין של מה בכך, בעיקר כשמדובר בילדים להורים גרושים. כדי להסדיר את העניין הזה, יהיה

מִשׂרָד
כמה עולה להשכיר משרד?

איזה כיף! החלטתם לפתוח עסק או שהעסק הקיים התפתח והגיעה העת לשכור משרד! אז מה חשוב לדעת? עלות שכירות