נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך עובדת שיטת הניקוד של משרד הרישוי?

Office, Work

בתקופה האחרונה אנו מקבלים מספר רב של פניות מטעם גולשים ששואלים אותנו אם זה יכול להיות שמשרד הרישוי טעה בחישוב נקודות התעבורה שניתנו להם. הדבר גרם לנו להבין שיש פה נושא שמצריך בירור מעמיק. לכן, פנינו אל גורמים שמבינים דבר בעניין ושאלנו אותם איך עובד שיטת הניקוד של משרד הרישוי, כדי לבדוק האם באמת חלה כאן טעות או שמא, יש מידע שאזרחים רבים לא מודעים אליו. הישארו אתנו ותגלו את הפתרון לתעלומה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

במרבית המקרים אנו כותבים את המדריכים שלנו תוך קריאת מאמרים וספרים שנוגעים לתחום שעליו אנחנו כותבים. שכן, חשוב לנו להציג מידע אמין ורלוונטי. הפעם, בחרנו להשאיר את הספרים בצד ולפנות אל גורמים שמבינים דבר או שניים בתחום. היה חשוב לנו לשמוע מהם מה עומד מאחורי שיטת הניקוד כדי שנוכל לדעת מדוע רבים פונים אלינו בעקבותיה והאם יש משהו שמצריך דיווח לרשויות. זו ההזדמנות להודות לכל הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא רואה אור.

 

רקע לגבי  שיטת הניקוד של משרד הרישוי

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הסבירו לנו את הנושא באופן מעמיק. לדבריהם, בספר החוקים כתוב כי יש עבירות שונות, למשל:

  • נהיגה של 41 קמ"ש מעל המהירות המותרת
  • נסיעה עם פלאפון ביד תוך כדי שיחה
  • חציית פס הפרדה לבן

כך שבעצם, כל פעם שנהג עובר על עבירה כלשהי, הוא מקבל נקודות.

 

איך עובדת שיטת הניקוד של  משרד הרישוי?

בכל פעם שנהג עובר על עבירה שהקנס עליה כולל גם תוספת של נקודות, הוא צובר את הנקודות הללו שנרשמות לו במשרד הרישוי. כאשר הנקודות עולות על רף מסוים, הוא צריך להישלח לאמצעי תיקון כלשהו. ראוי לציין כי אם אתם סבורים שיש טעות בחישוב הניקוד שלכם, אתם צריכים להיכנס בהקדם אל האתר הבא וליצור קשר עם עו"ד מוסמך https://oron-law.co.il.

 

קיבלתם זימון לביצוע מבחן תיאוריה או מבחן מעשי?

אם גם אתם קיבלתם זימון לביצוע מבחן תיאוריה או מבחן מעשי לאחר שעברתם את רף הנקודות המקסימלי, אתם צריכים לדעת שעליכם לבקש פירוט כדי שתוכלו לדעת שמדובר בנקודות ששייכות לכם. שכן, גילינו כי מרבית הפונים ששאלנו אותנו לגבי שיטת הניקוד, גילו כי הנקודות היו שייכות לקרוב משפחה שנהג ברכב ולא להם.

 

מה עושים במצב שבו הנקודות לא שייכות לכם?

אם הבן שלכם למשל נהג ברכב ועבר עבירה בזמן שהרכב רשום על שמכם, אתם צריכים לעדכן את משרד הרישוי כי העבירה בוצעה על ידו. כך תוכלו להעביר את הנקודות ליעדן ולהימנע מצבירת נקודות תעבורה שלא שייכות לכם כלל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך עובדת שיטת הניקוד של משרד הרישוי, מאחלים לכם נסיעה טובה ובטוחה.

עבודה משרדית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עונש על זיוף
מה העונש על זיוף גימלים?

זיוף הוא עבירה חמורה הכוללת יצירה או שינוי של מסמכים, חתימות או צורות אחרות של כתיבה מתוך כוונה להונות.

עורך דין לשון הרע
מתי אפשר לתבוע דיבה

לשון הרע היא עבירה חמורה שעלולה לגרום לפגיעה בשמו הטוב של אדם. זה כרוך בהצהרות שווא על מישהו שיכול