נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין דיני עבודה – עו"ד דיני עבודה יסייע לך להבטיח את זכויותיך

ספרים ופטיש

התייעצות עם עורך דין היא ללא ספק הדרך הכי מהירה, טובה ואפקטיבית למצות סוגים שונים של זכויות משפטיות. בנוסף, אפשר לפנות אל עורך דין כזה גם על רקע אירועים שונים בעבודה

מעורבות של עורך דין משפרת את הסיכוי להשיג מטרות שונות מול גופי המדינה. בנוסף, עורך דין הוא איש המקצוע היחיד שרלוונטי אם רוצים לגבש כתב תביעה או מעוניינים לנסח כתב הגנה משכנע. בכל אחד מהמקרים האלה, התפקיד של עורך הדין הוא להביא לידי ביטוי את שנות הניסיון ואת ההיכרות הקודמת שלו עם התחום. בזכות היכולת של עורך דין לעשות את זה תוך שמירה על האינטרסים של הלקוחות, הוא הופך לאיש מקצוע שמציע ערך מוסף.

 

מה מיוחד בדיני עבודה?

התייעצות עם עורך דין דיני עבודה היא דוגמא מעולה לשירות המיוחד שבעלי מקצוע מן הסוג הזה מציעים לנו. קודם כל, סביר להניח שרובנו בכלל לא יודעים איזה זכויות מגיעות לנו מבחינת המעסיק או המדינה. בנוסף, יש הבדל בין זכויות שאותן רוצים למצות במישור הפרטי והאישי לבין זכויות שדורשות התנהלות מול המוסד לביטוח לאומי. בשביל למצות את הזכויות כחוק, עלינו לפנות אל עורך דין שמכיר את התחום ובקיא בו.

 

מה תפקיד עורך הדין?

התפקיד של עורך דין הוא לבחון כל מקרה לגופו. באמצעות בדיקת הנסיבות יכול עורך דין מקצועי לזהות את הזכויות השמורות ללקוחות שלו, אך להשוות את המצב בפועל למה שקבוע בחוק. אם עורך הדין חושף פער, הוא יגבש כתב תביעה מסודר וישתמשו בו על מנת לסייע ללקוחות לדרוש את הזכויות שמגיעות להם.

 

למה משתלם לערב עורך דין?

הטעות הנפוצה בוחנת רק את העלות של התייעצות עם עורך דין. אז ברור שיש שכר טרחה שאותו צרי לשלם אם רוצים להתייעץ עם עורך דין, אך עדיף להסתכל עליו בתור השקעה ולא כהוצאה רגילה: בזכות השקעה משתלמת מן הסוג הזה, ניתן להגדיל את הסיכוי למצות זכויות שונות. בתקופה שבה זכויות של דיני עבודה למשל יכולות להיות שוות מאות אלפי שקלים, זו ללא ספק השקעה משתלמת.

 

איך בוחרים עורך דין?

הבעיה היחידה שכן עלולה להטריד לקוחות שמבינים את החשיבות של התייעצות עם עורך דין שמגיע מהתחום ומכיר אותו, היא שלא תמיד ברור איך לבחור אותו. כאן נכנסים לתמונה שיקולים אובייקטיביים ובהם מספר שנות הניסיון של כל עורך דין, הרקע שלו והמלצות שיש עליו מצד לקוחות מרוצים.

 

החשיבות של כימיה אישית

מומלץ לפגוש עורך דין ולהתרשם ממנו ברמה האישית. אם הכימיה בין הצדדים טובה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שגם השירות המקצועי של עורך הדין יעלה בקנה אחד עם הצרכים שלנו כלקוחות.

גברת צדק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין דיני עבודה